sedert enkele dagen onmogelijk afleveringen van buren om 18.30u op te nemen.andere opnames lukken wel.
resetten zoals voorschreven helpt ook niet.
Wat moet er nog verder gebeuren ?
Bladzijde 1 / 1
Moest ik u zijn zou ik toch even de modem 10 seconden zonderspanning zetten en laten heropstarten.
Moest dit niks oplossen dan zou ik even de technische helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Of als je niet graag belt afwachten tot iemand van ► Het Proximus Team ◄ hier antwoordt.
Moest dit niks oplossen dan zou ik even de technische helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Of als je niet graag belt afwachten tot iemand van ► Het Proximus Team ◄ hier antwoordt.
resetten zoals voorschreven helpt ook niet.
Wat moet er nog verder gebeuren ?
Neighbours wordt wel om 17 u 35 uitgezonden en niet om 18 u 30.
Ja dan zal het een ander programma zijn dat opgenomen wordt 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.