Ik heb over een tiental dagen een nieuwe smartphone met bijkomend abonnement gekocht en wou daarom ook een Myproximus account aanmaken.
Nu lukt het mij niet om één aan te maken omdat mijn nummer zogezegd niet bekend is. Heb al contact opgenomen met de helpdesk en die vertelden mij dat dit proces soms een paar dagen kan duren.
Nu zijn we 10 dagen verder en is er nog altijd niks veranderd. Een account aanmaken met mijn klantnummer lukt ook niet want ik heb geen idee wat mijn klantnummer is want ik heb nog geen factuur ontvangen.
Wie kan mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Heb je nog producten van proximus bv internet,vaste tel,tv op dat factuur staat ook je klantnummer je misschien hier is mee proberen om een Myproximus account aan te maken.
Nee ik heb geen andere Proximus producten.
Je kan misschien nog eens bellen naar 080022800 met de optie vragen over je factuur .
Ik heb net hetzelfde probleem.
Ook krijg ik via de MyProximus-app enkel de data te zien van mijn bundel en niet die extra 1gb van dataphone...
Ook krijg ik via de MyProximus-app enkel de data te zien van mijn bundel en niet die extra 1gb van dataphone...
Hey Timtje, zou je nog even in privébericht kunnen sturen aub, dan kan ik je klantnummer edm bezorgen.
Een privébericht kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Cindy
Een privébericht kan je sturen via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Cindy
Dag K3vout,
Heb je reeds geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Antonella
Heb je reeds geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Antonella
ja, dit heb ik zonet een getest, maar geen verschil.
ik denk niet dat dit aan de app ligt, gezien dat dit ook niet lukt via de website.
ik denk niet dat dit aan de app ligt, gezien dat dit ook niet lukt via de website.
2 verkeerde klantnummers zorgden voor dit probleem waarna een vriendelijke dame me aan een correct klantnummer hielp (iets met hoofdklantnummer ofzo...). Nu moet er nog een activatiecode opgestuurd worden met de post.
Toch raar dat men mij dit niet gewoon van de eerste keer zeiden.
Toch raar dat men mij dit niet gewoon van de eerste keer zeiden.
Ik ontvang graag je login gegevens en klantgegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, los het graag met je op! Groetjes, Nicky
ik heb ook dezelfde probleem ik heb wel een klantrekeningnummer maar daar lukt het ook niet mee.
wat kan ik nog proberen?
wat kan ik nog proberen?
Dag Roger,Ik ontvang graag je login gegevens en klantgegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, los het graag met je op! Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.