Geachte,
Sinds 16 juni 2011 heb ik geen mails meer ontvangen in mijn skynetaccount. Nochtans heb ik van verschillende contactpersonen vernomen dat ze mij na die datum mails hebben verzonden. De mails kwamen ook niet terecht bij "ongewenste berichten". Hebben jullie enig idee hoe dit komt en hoe dit opgelost kan worden?
mvg,
Anthony
PS: Ik had deze mail graag verzonden naar een klachtendienst waar ze mij persoonlijk kunnen verder helpen, maar blijkbaar worden problemen enkel behandeld via het forum. Weet iemand soms op welk e-mailadres ik mijn klacht toch kwijt zou kunnen?
Bladzijde 1 / 1
Snelste en meest effectieve oplossing: bellen met 0800 22700. Kan zelfs vandaag nog tot 22u
Al eens in je webmail gaan kijken? dan kan hier
https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl
Misschien is er iets mis met je mailinstellingen.
Hier te vinden:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/kw/E-mail/p/598%2C600%2C931/search/1
https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl
Misschien is er iets mis met je mailinstellingen.
Hier te vinden:
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/kw/E-mail/p/598%2C600%2C931/search/1
Ja, ik heb al gekeken via de website zelf. En ondertussen heb ik gemerkt dat ik wel weer mails kan krijgen. (Ik kreeg zonet een mail dat er reactie is gekomen op dit forumbericht.) Dus volgens mij werkt het weer. Alleen jammer dat ik niet weet wie er allemaal mails heeft gezonden tijdens die onderbreking, buiten die enkelen die mij hebben gecontacteerd. 😞 Hopelijk komt het niet meer voor.
We zijn hier om mekaar te helpen nietwaar. Inderdaad, hopelijk is (en blijft) het nu in orde.;)
de verstuurde mails kunnen in elk geval niet verloren geraakt zijn, tenzij dat uw mailbox ofzo vol zat, dan moeten de afzenders wel een foutlmelding ontvangen hebben, maar dat zal hier niet het geval zijn veronderstel ik
de mails zijn toevallig niet binnen gelopen op één of andere mobiel device?
mvg
de mails zijn toevallig niet binnen gelopen op één of andere mobiel device?
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.