steeds de zelfde melding
an error occurred inside the open-xchange server which prevented it from fulfilling the request. graag een oplossing hiervoor
Bladzijde 1 / 1
mss eerst wat meer gegevens geven:
- Welk mailprogramma gebruik je
- op welk toestel
- Welk mailprogramma gebruik je
- op welk toestel
het is op laptop acer . de mail van belgacom zelf. ken er ni veel van al bedankt voor je reactie
dus je leest en verzendt mails via een browser https://webmail.skynet.be en daar krijg je dan een fout.
Probeer mss ook eens met een ander browser Firefox of chrome enz..
als het je niet lukt kan je ook altijd een privé bericht sturen naar proximus support met je probleem en kunnen ze eens je instellingen na gaan:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Probeer mss ook eens met een ander browser Firefox of chrome enz..
als het je niet lukt kan je ook altijd een privé bericht sturen naar proximus support met je probleem en kunnen ze eens je instellingen na gaan:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.