in mijn e-services account is er geen internetverbinding aanwezig
als ik een internet verbinding wil toevoegen dan krijg ik een leeg scherm na het bevestigen met OK
wat doe ik verkeerd
fb088636
Bladzijde 1 / 1
Ik heb hetzelfde probleem.
Eerst verdwijnt mijn internet verbinding en geen idee hoe dit komt.
Dus als ik dan nu die verbinding probeer terug toe te voegen, krijg ik een ook leeg scherm.
Gelieve de website te fixen of een oplossing aan te bieden!
Dank u!
Eerst verdwijnt mijn internet verbinding en geen idee hoe dit komt.
Dus als ik dan nu die verbinding probeer terug toe te voegen, krijg ik een ook leeg scherm.
Gelieve de website te fixen of een oplossing aan te bieden!
Dank u!
Beste jaffejoffe,
Ik heb uw gegevens overgemaakt aan de bevoegde dienst. Zij zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik heb uw gegevens overgemaakt aan de bevoegde dienst. Zij zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Lawrence,
Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens (klantnr., naam, gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik uw gegevens ook aan de bevoegde dienst overmaken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens (klantnr., naam, gsm nr.) bezorgen. Dan zal ik uw gegevens ook aan de bevoegde dienst overmaken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.