Skip to main content
Beste,





Er wordt mij gevraagd om in de box "Mijn verbindingen" de optie "Mijn Belgacom Fon beheren". Ik kan echter geen box "Mijn verbindingen" vinden.



Hetgene er dichts in de buurt komt is "Mijn Internetdiensten". Daar staat echter de melding; Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.



Is dit waar normaal het gedeelde voor activeren FON-account moet staan?



Zelf heb ik nog een oude Philips router en kan dus mijn modem niet delen. De mogelijkheid tot updrade naar VDSL is bij ons nog niet mogelijk.



Nochtans zou ik desondanks toch een account moeten kunnen aanmaken om in te loggen op andere FON-hotspots. Klopt?



Hoe kan ik dan deze account aanmaken? Is er echt een "technisch probleem" of ligt dit aan mijn totaalpakket aan Internetverbinding / modem / ...



Thanks for the help! :)







Greetz,





Julien.

Nu de e-services opnieuw werken, kan je het nogmaals proberen.


Er zijn inderdaad ingrepen aan de gang. Ik krijg nu een ander bericht om nog geduld te hebben tot 10/02 ten laatste.



We volgen het op ;)



Alvast bedankt om te bevestigen dat het inderdaad om een écht probleem gaat.





Greetz,





Julien.


Reageer