Hey!
Ik zit dus met een klein probleempje. Ik wou graag een myproximus account aanmaken zodat ik kan genieten van de Proximus hotspots en het e-mailadres kan veranderen (staat nu op mijn huisgenoot, maar sinds ik de rekeningen doe, is het makkelijker dat alles naar mij wordt gestuurd).
Om zo'n account aan te maken heb je dus uw klantnummer, een activeringscode en een facturatiedatum nodig. Mijn klantnummer heb ik, maar die twee andere nummers zijn telkens maar een maand geldig dus je moet die hebben van op uw meest recente factuur.
Het ding is dat Proximus heeft besloten geen gedetailleerde facturen meer via mail door te sturen, die vind je dus terug op uw myproximus.
Ik sta dus helemaal blok... Om een account aan te maken, heb je die codes nodig, maar ik kan die codes alleen maar bemachtigen door een account te hebben...
Of zie ik hier helemaal iets over het hoofd?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hey SherazadeD,
Wanneer je de mail ontvangt dat de nieuwe factuur beschikbaar is, kan je rechtstreeks via de link in de mail naar je facturen gaan, zonder dat je eerst moet inloggen op MyProximus. In de PDF van de factuur (waar je via dde link in de mail direct aankan zonder erst in te loggen) vind je de meest recente activeringscodes voor MyProximus terug.
als dit niet mocht werken, kan je altijd de activatiecodes via de klantendienst aanvragen. zij sturen die codes dan per post naar je officiële adres op (duurt ongeveer drie werkdagen)
ik hoop dat je hier verder mee kan.
Mvg,
Steven
Wanneer je de mail ontvangt dat de nieuwe factuur beschikbaar is, kan je rechtstreeks via de link in de mail naar je facturen gaan, zonder dat je eerst moet inloggen op MyProximus. In de PDF van de factuur (waar je via dde link in de mail direct aankan zonder erst in te loggen) vind je de meest recente activeringscodes voor MyProximus terug.
als dit niet mocht werken, kan je altijd de activatiecodes via de klantendienst aanvragen. zij sturen die codes dan per post naar je officiële adres op (duurt ongeveer drie werkdagen)
ik hoop dat je hier verder mee kan.
Mvg,
Steven
Als je naar deze pagina gaat kan je ze ook via chat vragen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/klantnummer-activeringscode-en-datum.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.