Skip to main content
Vandaag dan toch maar eens het entertainment pack geactiveerd om de zender fox te hebben. Was vrijwel onmiddellijk geactiveerd maar heb alle zenders uit het pack behalve fox. Vermoed dat het dezelfde reden heeft dat ik geen HD kanalen kan ontvangen, de bandbreedte. Is er iets wat ik zelf kan doen/ veranderen om wel de HD kanalen en fox te ontvangen? Heb al gezocht bij de instellingen van mijn modem en naar een manier om over te schakelen van 20mhz naar 40mhz maar vind niks. Ken er niet genoeg van blijkbaar.
Hier is het ook plots weg 4 uur 20 ga seffens bij mijn moeder op Telenet zien. Anders ga ik naar daar want ik volg series op Fox. Normaal moet die er nog zijn denk ik. Gisteren toch.
Hier is hier ook plots weg 4 uur 20 ga seffens bij mijn moeder op Telenet zien. Anders ga ik naar daar want ik volg series op Fox.
Ik heb hem eindelijk terug gevonden. Dit op zender 186. Vraag me niet hoe die daar komt. Ik ben wel mijn zenders aan het verzetten maar wanneer je dit doet heb ik al ervaren dat die andere zenders als een pudding in een zakken en niet meer blijven staan waar ze zouden moeten staan; Dit kan je het beste ervaren als je voetbalmatchen opzoekt. 611 staat bij mij geen enkele zender. Als ik die rechtstreeks bij Proximus intoets kom je in de zaplijst; Bij Telenet is dat helemaal anders of te wel heb je die zender of wel niet en dan komt er op als je bv. 87 duwt niet ongeldig nr want dat kan niet ofwel abonneren ofwel zal die doorschuiven naar het eerstvolgende beschikbare kanaal dat er is. En als jij er den op geabonneerd bent kan jij die zender zien.
Het is niet ineens weg bij mij. De post staat gewoon niet in mijn lijst, nooit erin gestaan. Dus mijn vraag is kan ik zelf iets doen om wel HD kanalen en fox te ontvangen? Of moet ik dan de klantendienst bellen zodat zij van op een afstand aanpassingen kunnen doen, of een technieker thuis laten komen?
Misschien kan Wim je vandaag helpen op dit forum. Dit is wel de moderator van dit forum maar als je nu naar die klantendienst belt weet ik ook niet of je iemand te horen krijgt. Ik weet niet of Fox nu hier een HD zender want ik kan het zelf niet zien ik zie nergens HD staan.
Vandaag kan je als je nog vragen hebt best een privé mail sturen naar de medewerkers of anders bellen naar de klantendienst die je wel tot dienst zullen staan.
Dag Daluci,

Fox is inderdaad in HD, nu kan je normaal zelf geen aanpassingen doen om te kunnen genieten van HD

Als je klantgegevens stuurt naar Het Proximus Team kijken we na of HD mogelijk is in uw regio.

Groetjes Koen

Reageer