Vraag

Kan details factuur niet bekijken

  • 14 March 2017
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Beste,
Via sms heb ik een bericht ontvangen over mijn nieuwe factuur. Via Myproximus wens ik de details te bekijken, maar heb hier blijkbaar geen rechten toe.
Het gaat nochtans over mijn account, krijg het bedrag te zien, kan alles aanpassen, etc... maar de details kan ik niet bekijken.
Kan u/iemand mij helpen aub?
gr
Vincent

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Vmeurrens

Eerst en vooral moet je een sms'je sturen naar het nummer 8787 met als bericht 'TONEN'. Binnen de 24 uur staat dit actief en dan kan je de details bekijken door op het referentie nummer van de factuur te klikken en dan de nodige onderwerpen open te klikken. Indien dit echter niet zou werken, raad ik aan om Onze MyProximus dienst te contacteren, enkel telefonisch beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00.

Groetjes,

Lorentz

Reageer