Beantwoord

Kafkaiaanse toestanden bij uw service klacht indienen hoe doe je dat

  • 22 juni 2017
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Na 2 maanden af en aan internet. herhaalde interventies van het service team, 2 happy house bezoeken en nieuwe modem, heel veel frustratie en ongemak heb ik besloten klacht in te dienen. Alleen vind ik nergens een mogelijkheid om dat te doen via de website. Heeft iemand daar ervaring mee ?
icon

Beste antwoord door KoenN 22 juni 2017, 13:32

Dag Perpignan,

Als je ons via het Proximus Team klantgegevens en info stuurt zullen we je via deze weg dan verder helpen.

Alvast excuses

Mvg,

Koen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Perpignan,

Als je ons via het Proximus Team klantgegevens en info stuurt zullen we je via deze weg dan verder helpen.

Alvast excuses

Mvg,

Koen

Reageer