Beste Proximus Managers
Graag zo ik van jullie een reactie krijgen zodat ik mijn klachten aan jullie kan kenbaar maken. Blijkbaar moet dit langs deze weg gebeuren. Kafkaiaans anno 2017. Respect voor jullie call center medewerkers. Hopende op een snelle reactie, groet ik jullie.
Mvg
Een ontevreden klant
Bladzijde 1 / 1
Dag Kafka De Pinte,
Graag klantgegevens + meer info (eventueel in privebericht) voor nazicht.
Groetjes,
HeidiE
Graag klantgegevens + meer info (eventueel in privebericht) voor nazicht.
Groetjes,
HeidiE
Voor mij geldt hetzelfde ! Hoe kan ik een klacht indienen over de erbarmelijke dienstverlening van Proximus ? Als KMO 5 dagen onterecht afgesloten geweest van alle diensten, maar onmogelijk op de website te vinden waar ik hierover een klacht/schadeclaim kan indienen .... Op zich al een klacht waard ! Transparante bedrijven staan juist open voor klachten om hun dienstverlening te optimaliseren, hier is het (bewust?) onvindbaar gemaakt. Kafka inderdaad ...
kan via dit Forum , door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.