Vraag

Kadofilms

  • 9 August 2017
  • 5 reacties
  • 269 Bekeken

Sinds enkele maanden ben ik tuttimus klant en mijn teller van kadofilms staat momenteel op 5. Nu vraag ik mij af...telt dit enkel voor de blockbuster films? Want ik de catalogus films blijft in de linker onderhoek staan 'je beschikt over 5 kadofilms'. Een beetje verwarrend. Het gamma blockbuster films zijn wat teleurstellend dus had graag geweten of ik eventueel andere films mag huren (als kadofilm).

Groetjes

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste,

Uw kadofilms gelden inderdaad enkel voor de blockbuster films.
Er werd al meerdere malen geklaagd dat dit een mager aanbod betreft.
Ik duim voor u mee dat dit snel wordt aangepast.
Badge
klopt niet.
De kadofilms gelden voor alle rubrieken.
Reputatie 4
Badge +2
klopt niet.
Ter info:
Sinds de lancering van Familus en Tuttimus is er meegedeeld aan de klanten dat er 1 blockbuster (nu kadofilm) per maand gratis kon worden gehuurd. Wegens een technisch defect was het tot vorige maand mogelijk om in alle categorieën een film te huren, maar dit is nooit de bedoeling geweest. Dit defect is nu opgelost.
Reputatie 3
Badge +1
Beste Proximus
Spijtig dat de keuze van de gratis Blockbuster
uit de ganse on demand catalogus een defect word genoemd.
Ik denk dat al Uw klanten uiterst tevreden waren met die gang van zaken terwijl we nu moeten kiezen uit een aanbod dat echt beneden alle pijl is
Volgens wat ik hier lees op het forum zijn er wel andere defecten die prioritair zouden moeten worden opgelost
Dat zal iedereen spijtig vinden dat juist zo'n defect opgelost is en dan nog in zo'n korte tijd, 🤔
klopt niet.
Ter info:
Sinds de lancering van Familus en Tuttimus is er meegedeeld aan de klanten dat er 1 blockbuster (nu kadofilm) per maand gratis kon worden gehuurd. Wegens een technisch defect was het tot vorige maand mogelijk om in alle categorieën een film te huren, maar dit is nooit de bedoeling geweest. Dit defect is nu opgelost.

Reageer