Ik heb een familus abo.
Hierin zit ook 1 kadofilm per maand.
Ik zie die echter niet verschijnen.
Wie moet ik contacteren om dit probleem op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
vind je ze niet terug on de het menu on demand op je decoder
Inderdaad. Normaal komt daar iedere maand te staan dat er 1 kadofilm beschikbaar is.
Dat is bij mij niet meer het geval.
Dat is bij mij niet meer het geval.
probeer toch eens of het niet lukt nadat je decoder even heropgestart hebt door zijn stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of via zijn netstekker.
Hi Martin,
Heeft niet geholpen. Decoder uitgetrokken. 30 sec gewacht en dan terug aangezet.
Nog steeds geen kadofilm.
mvg,
Eric
Heeft niet geholpen. Decoder uitgetrokken. 30 sec gewacht en dan terug aangezet.
Nog steeds geen kadofilm.
mvg,
Eric
stuur best eens een privébericht, doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen (met je klantgegevens en je probleem ....) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
je tekst invullen (met je klantgegevens en je probleem ....) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Hi Martin,
Probleem is opgelost. Ik heb op de verkeerde plaats gekeken.
Bedankt voor de support.
Eric
Probleem is opgelost. Ik heb op de verkeerde plaats gekeken.
Bedankt voor de support.
Eric
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.