Skip to main content
K ben het nu wel stilletjes aan beu geworden.

K ben al van januari naar jullie aan t bellen voor mijn aanrekeningen die zeer moeilijk zijn blijkbaar want je krijgt het niet voor elkaar om die te doen kloppen.

K ben helemaal niet tevreden over jullie diensten zeker niet de klanten dienst, die dit schijnen te zien als een grapje blijkbaar. ook niet over jullie tv ik heb speciaal digitaal tv om programma's op te nemen omdat ik moet werken. Als ik s avond thuis kom van t werk wil ik mijn programma's zien maar blijkbaar om een of andere duistere reden (geen conflict) schijnt dat niet te lukken. Ook had ik recht op netfix voor 2 maanden. Waar is dat gebleven ? t is niet omdat ik klant ben bij netflix dat ik daar geen recht op heb.

K ben zeker niet tevreden. Houden jullie die twee maanden Netflix maar

Jullie komen je contract ook niet na. Daarom wil ik opzeggen

Dus eigenlijk wil ik niet verder meer met jullie in zee gaan.

Wat moet ik doen om op te zeggen ? ( en geloof me ik betaal GEEN extra kost omdat ik voor de 6 maanden opzeg) want dit pik ik niet langer meer ,

Waar is "klant is koning " niet bij jullie blijkbaar.

Grtz Fran
Beste Fran, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je even het betrokken klantennummer geven via privébericht. Dit kan via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik wens toch graag alsnog je netflixcode te bezorgen en je facturen na te kijken alvoren je wilt opzeggen. Kan je even toelichten welke problemen je met de factuur ondervindt? Voor het technisch aspect van de decoder en het opnemen van programma's dien ik je door te verwijzen naar de technische dienst. Mvg, Freya

Reageer