Beantwoord

Jouw mening telt

  • 29 May 2017
  • 5 reacties
  • 206 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Krijgt nog iemand dit vervelend bericht verschillende kerenen per dag? Hoe kan ik dit verwijderen, je moet 5 vragen invullen dit heb ik gedaan, maar toch blijf je het krijgen. Ze vallen me hier al lastig door mijn topics te blokkeren. Moeten ze dat thuis ook niet gaan doen.
icon

Beste antwoord door Wim 29 May 2017, 14:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Bever,
Dit gaat over onze tevredenheidsenquête op het forum. Om de zoveel berichten krijg je zo'n enquête. Dit kun je zelf niet manipuleren.

Groetjes,
Wim
Reputatie 4
Badge +1
Bever,
Dit gaat over onze tevredenheidsenquête op het forum. Om de zoveel berichten krijg je zo'n enquête. Dit kun je zelf niet manipuleren.

Groetjes,
Wim


Ja Wim dit weet ik ook maar het eigenaardige is dat dat bericht steeds regelmatig verschijnt als ik op het forum zit; versta je. Dus als ik ergens een bericht lees of schrijf dan is dat er plots; Ook als ik op het forum kom, maar dat zal dan normaal zijn denk ik. Kan je dat niet uitvinken?
Reputatie 7
Badge +6
Kan je dat niet uitvinken?
Nee, gebeurt ad random.
Reputatie 4
Badge +1
Dzt bericht blijft toch noch steeds terug komen, alq ik bv. rechtstreeks van uit het forum naar My Proximus ga had hij het daarjuist ook weer al. Ik hoop nu alleen dat het bij meerdere eens gaat gebeuren dan gaan ze me hier feloven, net zoals die man vrouw.😋
Reputatie 4
Badge +1
En zelfs nu als ik scrol op het forum gebeurt het. dan ligt het aan W anders snap ik het ook niet het is in ieder geval een originele versie.

Reageer