Je laat je gsm op de grond vallen en je scherm is stuk. Dus ga je even naar de mediamarkt en koop je een nieuwe gsm. In de mediamarkt kunnen ze jou vertellen dat je voor de activering van je nieuwe sim-kaart naar je proximus winkel moet gaan. Je gaat dus naar je proximus winkel in Hasselt. Daar vertelt een aardige dame jou dat je aansluiting binnen het uur rond is. Dat was vorige vrijdag . Je gaat naar huis met je nieuwe speeltje en checkt na een paar uur of jouw nieuwe gsm werkt. Niet dus.
Je belt de helpdesk en die kunnen jou vertellen dat je alleen in de proximus winkel in Hasselt terecht kan voor dit soort problemen. Zaterdag kan niet, dat is 11 november dus je mag terug naar de proximus winkel in Hasselt voor een tweede poging. Daar vertellen ze je doodleuk dat je status nog altijd op 'geschorst' staat. Dat zou binnen de 24 uur verholpen worden.
Want.
Je bent al jaren lang trouwe klant bij proximus (tv - internet - 2 gsm nummers) en betaalt al je facturen onmiddellijk online. Blijkbaar is er toch een of andere factuur door de mazen van het internet geglipt zo'n 6 maanden geleden. Dat ontdekte ik doordat mijn man me probeerde te bereiken in het buitenland. Gelukkig kon ik via internet in Italië een whatsapp van de buurman lezen. Mijn man kon me dus niet bereiken want onze nummers waren 'geschorst', dus hadden we plotseling geen internet, geen gsm's en geen tv-uitzendingen meer. ZONDER VOORAFGAANDE VERWITTIGINGEN OF HERINNERINGEN. Het heeft ons heel veel moeite gekost om gsm's en wifi's te heractiveren. Natuurlijk hebben we de vermiste rekening onmiddellijk betaald en de daaropvolgende natuurlijk. Nergens een spoor dat we nog als 'geschorst' zouden vermeld staan.
Allemaal niet heel netjes dus. We zijn wel premium klant en mogen 5 gratis films bekijken.
Maar zegt u nu zelf: als wij in geval van nood elkaar willen bereiken (of iemand anders) en we zonder het te weten geschorst worden en dan voor voldongen feiten staan, klantenservice ons gewoon in de kou laat staan, je herhaaldelijk naar een proximuswinkel moet om uiteindelijk te horen dat je niet eens kan bellen met je nieuwe toestel... Van communicatie gesproken!
Please, proximus, geef ons 1 reden waarom wij nog langer 'trouwe' klant van u zouden moeten zijn.
En dank u wel, uiteindelijk werkt de nieuwe gsm.
Bladzijde 1 / 1
Beste Ina, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je het betrokken klantennummer geven via PB
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679?
Dan kijk ik dit verder even voor je na. Groetjes Freya
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679?
Dan kijk ik dit verder even voor je na. Groetjes Freya
Please, proximus, geef ons 1 reden waarom wij nog langer 'trouwe' klant van u zouden moeten zijn.
Heel spijtig dat dit is gebeurt, maar ik vrees dat dit je op een ander bedrijf ook kan overkomen. Daarom zie ik persoonlijk geen reden om naar een andere provider te gaan.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.