Je houdt het niet voor mogelijk

  • 10 September 2013
  • 4 reacties
  • 676 Bekeken


Op 23 augustus 2013 zou mijn 24 maanden contract voor de huur van een Galaxy Tab aflopen. Omdat een niet inleveren van het toestel overeenkomt met een stilzwijgende verlenging van het contract en omdat ik op 15 augustus voor 14 dagen op vakantie zou vertrekken, heb ik mij op zaterdag 9 augustus reeds naar een Belgacomwinkel begeven en mijn toestel ingeleverd.


Op mijn factuur stel ik nu vast dat ik omwille van mijn goede-huisvader-aanpak, beloond wordt met een extra facturering van 7,85 + 6,20 euro wegens, u leest dit goed, 'vroegtijdige opzegging'. De Belgacomwinkel bediende heeft mij contract op 20/8 afgesloten. Drie dagen voor de afloop, en dit terwijl ik zelfs een afschrift van het oorspronkelijke contract had meegenomen.


Werkelijk ongehoord!!!


Je probeert te vermijden dat men je nog een maand na afloop van het contract zou factureren en Belgacom troggelt je op een andere slinkse manier extra geld af.


Natuurlijk heb ik dit aangeklaagd ! Natuurlijk wordt dit niet onmiddellijk rechtgezet door de helpdesk. Ik wil daarom dit onrecht van de daken schreeuwen, ik wil roepen, tieren 'Bellens, je bent je miljoenen NIET waard'!


Ik wil tot slot mijn centen terug.







4 reacties

Beste Philip,

Er is een aanrekening van 7,85 euro als eenmalige kosten.

Dit omvat 6,20 euro omschakelingskost omdat u ook gevraagd heeft om uw internet te veranderen.
Dit omvat ook een voortijdige opzegging van 1,65 euro voor uw tablet.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Linda,

Kan u mij via privebericht het klantennr van uw firma even doorsturen?

Ik kijk dan even uw bestelling na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Philip,
Ik heb uw vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal zelf contact met u opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Kristof,

Bezorg je mij klantgegevens (lijnnummer of klantnummer) voor verder nazicht?
Dit mag uiteraard ook via een privébericht.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer