Jaargang en aflevering nrs

  • 9 June 2017
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Door de vele herhalingen op alle zenders, zie je door het bos de bomen niet meer.
Is het mogelijk om in de TV-gids de jaargang en de nr van de aflevering bij te zetten aub?

Dit maakt het voor de kijker een stuk makkelijker om zijn programma op te stellen.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Bousse, ik heb die vraag onlangs nog doorgestuurd naar onze enigneering maar dit is niet echt een prioriteit op dit moment. Kan je niet zeggen wanneer dit erdoor zal komen. Mvg, AM
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb hier ook al eens gemeld dat het wenselijk zou zijn in plaats van films te plaatsen achter elke op genomen film. Men er gewoon er het genre van die film bij zet. Voor het zelfde geld ziet men om 10 uur plots geen tekenfilm voor dochter lief die de moeder had opgenomen, maar niet meer wist hoe dat juist noemde. Maar zet ze wel iets verkeerd op zoals Turk Fruit. En jullie met die films je weet niet wat je als die decoder half vol staat zoals bij mij welke films dat zijn. Veel kan je nu in feite niet opnemen want alles wat men geeft heeft men ooit al gezien.

Reageer