Vraag

Ir code?

  • 25 November 2016
  • 0 reacties
  • 625 Bekeken

Hoi, ik heb mijn xbox one console met een IR kabel verbonden met mijn televisie en homecinema (om deze in te stellen hoefde ik enkel het merk en of type van het toestel in te geven)
Echter als ik mijn xbox one console wil verbinden via ir kabel met de decoder van belgacom (enkel om met de xbox afstandsbediening door de zenders te zappen op de decoder van belgacom) herkent de xbox de belgacom decoder niet. (Decoder V5 Cisco 116)(ISB8320-E) dit zou kunnen opgelost worden door de ir code van de afstandsbediening of decoder in te geven maar deze codes zijn blijkbaar nergens te vinden.
De IR kabel van xbox hangt met de zendertjes op de correcte plaats op de decoder.
Ik heb meermaals contact opgenomen met technishe dienst van belgacom hierover maar die kunnen mij niet verder helpen..
Als ik wat info opzoek over dit specifiek probleem blijk ik verre van de eenigste te zijn die dit probleem heeft en nergens een oplossing vindt.
Ik heb ook vele handleidingen van Cisco decoders doorlezen, maar ook zonder de info te vinden die ik nodig heb.
Blijkbaar heeft Cisco zelf ook geen handleiding voor de tv decoder van belgacom v5 oftewel Cisco IBS8320-E.

Voor alle duidelijkheid, met de IR kabel wil ik enkel te kunnen van zender wisselen op de decoder.

Op verschillende fora gelezen dat dit lukt bij alle Telenet decoders maar nergens info over de Belgacom decoders enkel posts van personen die het zelfde probleem als ik ondervinden.

Hopelijk herkent iemand dit probleem en kan me verder helpen.
Alvast bedankt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer