[iPhone] Internet werkt niet?

  • 31 December 2011
  • 2 reacties
  • 1738 Bekeken

Beste,
Ik heb 2 dagen geleden voor bij mijn iPhone de 15€ MTV pack gekocht met daarbij een dataverkeer pack van 10€ wat goed is voor 250mb geloof ik.
Zodra ik mijn Wi-Fi uitzet, omdat hij anders verbindt met mijn vaste Wi-Fi, krijg ik error dat hij geen internet heeft en soms zegt hij dat ik geen abbonoment heb voor internet.
Ook als Wi-Fi aanstaat wilt hij het niet doen en zegt hij een tijdje later: 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk'

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt.
Groetjes,
Koekie

2 reacties

Badge
APN gegevens ingesteld?

(Ga naar instellingen->Algemeen->Netwerk , vink vervolgens mobiele data in en scroll verder naar Mobiel datanetwerl en vul de juiste gegevens in.
Beste Koekie,

Op onderstaande link vindt u de uitleg om mobile internet op uw gsm in te stellen :

http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/14821/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzI1NDkwNjY0L3NpZC93SDJYeTZOaw%3D%3D


Voor meer info kan u ook terecht vanop uw gsm op het gratis nr 6000 (of 078056000 vanuit een ander toestel) van de Proximus klantendienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer