Skip to main content
Beste,

Ik heb 2 dagen geleden voor bij mijn iPhone de 15€ MTV pack gekocht met daarbij een dataverkeer pack van 10€ wat goed is voor 250mb geloof ik.

Zodra ik mijn Wi-Fi uitzet, omdat hij anders verbindt met mijn vaste Wi-Fi, krijg ik error dat hij geen internet heeft en soms zegt hij dat ik geen abbonoment heb voor internet.

Ook als Wi-Fi aanstaat wilt hij het niet doen en zegt hij een tijdje later: 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk'



Iemand een oplossing?



Alvast bedankt.

Groetjes,

Koekie

APN gegevens ingesteld?



(Ga naar instellingen->Algemeen->Netwerk , vink vervolgens mobiele data in en scroll verder naar Mobiel datanetwerl en vul de juiste gegevens in.


Beste Koekie,



Op onderstaande link vindt u de uitleg om mobile internet op uw gsm in te stellen :



http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/14821/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzI1NDkwNjY0L3NpZC93SDJYeTZOaw%3D%3D





Voor meer info kan u ook terecht vanop uw gsm op het gratis nr 6000 (of 078056000 vanuit een ander toestel) van de Proximus klantendienst.





Met vriendelijke groeten,



Eva




Reageer