Beste,
Ik heb 2 dagen geleden voor bij mijn iPhone de 15€ MTV pack gekocht met daarbij een dataverkeer pack van 10€ wat goed is voor 250mb geloof ik.
Zodra ik mijn Wi-Fi uitzet, omdat hij anders verbindt met mijn vaste Wi-Fi, krijg ik error dat hij geen internet heeft en soms zegt hij dat ik geen abbonoment heb voor internet.
Ook als Wi-Fi aanstaat wilt hij het niet doen en zegt hij een tijdje later: 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk'
Iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Koekie
Bladzijde 1 / 1
APN gegevens ingesteld?
(Ga naar instellingen->Algemeen->Netwerk , vink vervolgens mobiele data in en scroll verder naar Mobiel datanetwerl en vul de juiste gegevens in.
(Ga naar instellingen->Algemeen->Netwerk , vink vervolgens mobiele data in en scroll verder naar Mobiel datanetwerl en vul de juiste gegevens in.
Beste Koekie,
Op onderstaande link vindt u de uitleg om mobile internet op uw gsm in te stellen :
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/14821/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzI1NDkwNjY0L3NpZC93SDJYeTZOaw%3D%3D
Voor meer info kan u ook terecht vanop uw gsm op het gratis nr 6000 (of 078056000 vanuit een ander toestel) van de Proximus klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Op onderstaande link vindt u de uitleg om mobile internet op uw gsm in te stellen :
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/14821/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzI1NDkwNjY0L3NpZC93SDJYeTZOaw%3D%3D
Voor meer info kan u ook terecht vanop uw gsm op het gratis nr 6000 (of 078056000 vanuit een ander toestel) van de Proximus klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.