iPhone 6S 64 GB

  • 30 September 2016
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Ik ben intussen al 2 jaar klant bij Proximus en wens nu de IPhone 6S via de promotie aan te kopen.
Intussen word ik al twee weken aan het lijntje gehouden en van hier naar daar gestuurd. Daarnaast wordt er ook onderscheid gemaakt tussen de nieuwe klanten en bestaande, wat ik echt niet kan begrijpen. Ik vind dit alles weinig klantgericht.

Concreet: eerst ging ik naar de winkel voor de aankoop van IPhone 6S 16 GB, deze waren niet beschikbaar in de winkel. Ik ga dus online kijken, maar daar kan je enkel aankopen als nieuwe klant. Dus ik denk dan ok, misschien toch een 64GB nemen omdat het uiteindelijk ook beter uitkomt qua capaciteit... Online kan je de 64GB aankopen voor 179 met een abo van €65 of voor € 249 met een abo van €45. In de winkel kan je enkel het abonnement van € 65 nemen, wat ik helemaal niet nodig heb (heb nu ook een €45)
klantendienst en verkopers in de winkel spreken elkaar op meerdere punten tegen.
Intussen ook klacht via het contactformulier ingediend maar nog steeds geen reactie.
Voor mij is de klantgerichtheid van proximus momenteel ver te zoeken. Misschien toch maar aan een andere provider denken??

2 reacties

Reputatie 1
Hoop dat ze je niet van het kastje naar de muur sturen ...want ze zijn daar specialist in
Dat is exact het geval. De verkopers in de winkel sturen je naar de klantendienst. De klantendienst stuurt je naar de winkel. Ze beweren bij allebei dat ze zelf niks kunnen ondernemen maar dat de andere alles in principe zou moeten kunnen. Ik heb op die twee weken tijd al van alles gehoord. Mijn moeder is ook aan het wachten tot de 16GB terug aangevuld wordt, daarvoor moesten we dagelijks eens komen kijken of ze er al waren. De ene dag is er stockbreuk, de andere dag zijn ze in blijde verwachting en als je gaat informeren, geen 16GB aangevuld... De ene verkoper zegt dat je ze niet kan reserveren, de andere maakt bestelbonnen op...
Twee weken geleden zijn we in 5 verschillende winkels binnen geweest en het viel me pas op in de laatste winkel. Elke keer wordt er gevraagd of het voor aankoop is, ik daar niet verder bij stil gestaan, dus antwoordde telkens ja. In de laatste winkel viel me dat ineens heel fel op omdat ze het enkele keren opnieuw vroegen, dus ik zei ah nee geen aankoop maar wel via de promotie met abonnement, plots was er wel nog een toestel beschikbaar in de winkel maar het was reeds gereserveerd. Dus opnieuw, waarom onderscheid maken in klanten??? En ze konden toch niet gereserveerd worden...

Reageer