Beantwoord

iPhone 5: rinkeltoon verlengen?

  • 2 June 2016
  • 7 reacties
  • 394 Bekeken

Beste, ik heb een i phone 5 , als ik opgebeld word dan komt de beller al heel vlug op mijn bandje terecht , hoe zou ik die periode wat langer kunnen maken ?
Da da Martin
icon

Beste antwoord door Elsa 2 June 2016, 15:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Allicht kan deze info u helpen:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html.
Dat kan alleen als u een abonnement hebt, met een Pay and Go kaart, komt de beller altijd na 15 sec. op de voicemail terecht.

Ook dada, Martin. ;-)))
deze hier bedoel je hé Marleen ;)
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html.

Uw link was wel eerst dada :-)))

Als u een abonnement hebt, dan kiest u zelf hoelang uw gsm rinkelt alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar uw voicemail. U kunt de rinkeltijd aanpassen door de beltoon te verlengen, verkorten of uit te schakelen
(als u een Pay&Go-kaart hebt, dan komt de beller altijd na 15 seconden op uw voicemail terecht).
•Hoe kunt u uw gsm langer of korter laten rinkelen?
Typ **61*+32475151516**Aantal seconden# en druk op de beltoets. In de plaats van Aantal seconden vult u een waarde in van 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden. Toets bijvoorbeeld **61*+32475151516**30# om uw oproepen na 30 seconden door te schakelen naar uw voicemail.
•Hoe kunt u de rinkeltijd uitschakelen?
Wilt u uw oproepen onmiddellijk doorschakelen naar uw voicemail? Schakel uw oproepen door zonder dat uw gsm rinkelt.
Reputatie 7
Badge +6
Je krijgt toch wel het beste antwoord, hoor, maak je geen zorgen. :-)))
Zie je wel 😃
En het is gelukt , veel dank aan iedereen
Nochtans was jij de eerste met je antwoord, had je nu zwarte inkt gebruikt ipv van witte ;-)))
Reputatie 7
Badge +6
Het is opgelost voor TS, daar gaat het om.
Indeed, that 's the spirit.

Reageer