Beantwoord

iOS My Proximus werkt niet

  • 9 October 2017
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Juist update geinstalleerd van IOS My Proximus. Functioneert totaal niet. De verbruiksgegevens worden niet geuploaded en overige gegevens ook niet. Waardeloos...
icon

Beste antwoord door LorentzV 10 October 2017, 12:55

Bekijk origineel

4 reacties

mss best opgeven of het onder iOs-11 of iOS-11.02 .... zodat dit kan doorgegeven worden aan de bevoegde dienst
De allerlaatste versie: IOS 11.0.2
moest er uiteindelijk niemand van het proximus team op je post hier reageren dan kan je alsnog een privébericht sturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Vertigo68,

Je kan best even de MyProximus herinstalleren indien deze niet meer werkt na het updaten van de OS software.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer