Beantwoord

Internetsnelheid op BBox3



Toon eerste bericht

40 reacties

We zitten al terug op 25/5
Denk dat we gewoon op een slechte plek wonen.
Wil zeker iedereen bedanken maar we gaan toch overschakelen naar Telenet.
Jammer wan we zijn altijd goed geholpen geweest door proximus.
Maar het internet is gewoon te traag:)

Grt
Sam
@ Redsfan,
Dat hangt een beetje van de servers af waarlangs je passeert en bij mij klopt die speedtest wel ongeveer hoor rekening houdende met de overhead die je moet aftrekken.
@ Steenmans,
eigenlijk is dat logisch hoor dat wil zeggen dat de DLM goed zijn werk doet, namelijk in 't kort gezegd rekening houden met de stabiliteit en dit voor u en de anderen op de verspreidingskabel.
Ik heb hier niet willen op reageren anders krijgt men weeral een hoop nutteloze bagger over zich heen maar als uw max lijnspeed die u ogenschijnlijk gemeten heeft met de Sagemtool en de overspraakmarges die u oplijst aangeven dat die 51 en oneffen de max lijnsnelheid is dan moet ge niet verbaasd zijn dat ge op die snelheid geen overschot hebt ttz DLM zal u IMHO altijd naar beneden schakelen ivm lijnstabiliteit overspraak en demping marges.
Daar heb ik al lang leren met leven :-)))
Daarvoor dient de DLM ook om uit zij analyse de conclusie te trekken dat het niet mogelijk is dat was al van in het begin gezegd.
Volgens de DBR-max zou het nog eventueel gekund hebben maar volgens de S/R waarde kon je zeker geen 50 halen.
De reden dat je maar 25 haalt kan je natuurlijk niet uit het Tool afleiden( geeft ook maar sommige waardes bij benadering)
We zijn overgeschakeld.
Wat een verademing :)
180/12 hebben we nu
Met mijn 100/20 kun je toch niet jaloers maken hoor 😃
We zijn overgeschakeld.
Wat een verademing :)
180/12 hebben we nu


Cool .. meet vanavond rond 19u30 nog eens ... 😉 veel plezier ermee ..
Pas op, dan zal hij wel nog altijd veel meer kunnen halen dan wat hij bij PX haalde!
en het is nog niet zeker dat het deze avond zoveel gaat lager worden zeker nu TN met hun "grote netwerf" deze overbelaste nodes aan het aanpakken is.
@ regulus,inderdaad de piekuren:) zal laten weten hoe het is.

@ Elsa, dit hebben ze ook gezecht,ze zijn grote kosten aan het maken om de piekuren te compenseren


Ook al zijn het piekuren heb ik nog steeds veel meer als px
Binnenkort word de 12 upload verhoogt naar 20 .
Tussen 19u en 20:30 heb 5 testen gedaan en het gemiddelde genomen.
Zat op 150/11
Nog steeds goed;)
Verwonderd mij totaal niet mijn geburen die hier bij TN zitten lachen mij ook altijd uit met mijn traag internet lijntje zeggen ze dan 🙂
Ach ja, de "pixelpeepers" in de fotografie zijn ook mensen die zich vastklampen aan "cijfertjes" ... de bomen en het bos ... Ik ben niet 100% zeker of men 150Mbps nodig heeft om een email te versturen zelfs met een foto er aan of om 3 HD TV streams binnen te trekken maar het oogt mooi ... een hogere upload snelheid daarentegen zie ik wel zitten en de essentie is dat men krijgt waar men voor betaalt !!
Badge +4
We zijn overgeschakeld.
Wat een verademing :)
180/12 hebben we nu

Persoonlijk zou ik daar geen 78 € aan geven, mja als je niet sneller dan 30 kan bij PX is de keuze natuurlijk snel gemaakt.....
Dar hangt er zoals altijd weer van af wat je nodige hebt ik kwam vroeger zelf al toe met 30/6, je hebt ook geen behoefte aan een Ferrari als je toch weet dat je noot gaat vlugger rijden dan 120 km/u dan is de rest toch allemaal overkill. Ieder moet zijn eigen geval bezien en niet dat van een ander, want dat is zinloos, toch in mijn bescheiden mening 😉
inderdaad is duurder en zou graag ook bij proximus gebleven zijn maar als het niet anders kan moet je wel.
We hebben 2 digiboxen,online gaming,Nas server waarvan we films streamen naar buitenaf (upload) ,torrents enzovoort dus dan heb je weinig keus;)

Reageer