Skip to main content
Gisteren na thuiskomst na 3 dagen afwezigheid geen internet/wifi meer...ondersteuning van helpdesk 3x...proximuswinkel Mortsel langs geweest....technische dienst....doorverwezen naar andere dienst...terug naar technische dienst...

Mevrouw, laatste was erg vriendelijk, is lang bezig geweest. Men zou het dezelfde avond nog oplossen en mij terug bellen, toen 18u15....tot 22u gewacht.

Internet werkt nog steeds niet, ik ben uit het systeem gegooid...



Ik probeer via jullie wachtlijn binnen te geraken maar wordt er telkens uit gegooid omdat men mijn lijn wil testen wat zever is.



Ik wil weten hoe ik iemand kan contacteren die dit oplost voor mij.

Ik betaal mijn rekeningen, vraag verhuis aan en er wordt beloofd dat er niks veranderd, dat ik de dag van verhuis gewoon deconecteer en alles meeneem zodat dezelfde dag, zoals afgesproken er een installateur komt om mij te helpen met installeren.



Ik wil mijn internet terug waarvoor ik ook betaal.

Ann Devos
Dag Ann,



brandt het dsl lampje op je bbox?



MVG,



Wim

Reageer