Skip to main content
Ik heb sinds 7/11 een internet favorite lijn zonder telefonie. Deze werd ook die dag geactiveerd, tot mijn verbazing had ik geen brief via de post gekregen met login en paswoord voor internettoegang, deze heb ik zelf via soccabis (ik ben belgacom technieker) moeten resetten (one touch werkte niet) zodat ik toch al kon surfen. Nu zijn we al een week verder en heb ik nog altijd niets van papieren ontvangen rond mijn internet aansluiting, en ik zou ondertussen wel graag toegang krijgen tot mijn e-services want ik heb nog maar 80 GB resterend van mijn ongelimiteerde verbinding.

Zou dit aub zo snel mogelijk opgelost kunnen worden?

(bij de klantendienst werd ik niet echt verder geholpen, hopelijk hier wel)

Beste M4tt1,

Om toegang te krijgen tot de e-services hebt u (indien u geen brief ontvangen hebt) klantennr., factuurdatum en activatiecode nodig. Deze gegevens vindt u terug op uw eerste factuur. De klantendienst kan u wel uw klantennr. en activatiecode bezorgen maar geen facturatiedatum als de factuur nog niet opgemaakt is. Dus voorlopig even wachten op uw factuur.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Eva,

Dus als mijn datavolume op is moet ik nog meer dan een halve maand op smallband zitten tot ik mijn eerste factuur krijg?

Groetjes,

Matthias

beste

na amper 7 dagen uw volume reeds erdoor gedraaid ? Of u werkt met een onbeveiligde verbinding

muisje

Muisje,

Ik heb een internet favorite abo, onbeperkt dataverbruik.

Maar dit abo is begrensgd op 500 gb, via e-services gratis te verhogen met paketten van 20 gb.

Dit is juist hetzelfde bij een internet intense abo, dus ik heb wel het geschikte abo gekozen hoor.

En mijn draadloos netwerk is natuurlijk wel beveiligd, het zou dom zijn om dit niet te doen.

Matthias

Reageer