Beantwoord

Internet werkt niet goed

  • 17 November 2017
  • 11 reacties
  • 334 Bekeken

onze snelheid werkt niet zoals het moet , en Wi-Fi valt regelmatig uit. De trukjes zoals trek alles uit wacht 5 minuten en zet alles terug aan , werkt ook niet .
icon

Beste antwoord door LinosD 17 November 2017, 12:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik keek even je lijn na, en tot op de modem ziet alles er wel in orde uit. Doet dit zich enkel voor via de WiFi-verbindingen? Bekijk dan ook even de stappen die hier worden beschreven, of optimaliseer je verbinding via de Proximus Home Optimizer.
Reputatie 7
Badge +1
10 minuten geleden is mijn internet en tv uitgevallen in Wenduine. Werkt nu weer. Zijn er meer PX klanten geweest met deze storing ?
Reputatie 5
Badge +4
Hey Antoon1,

Mijn excuses voor dit ongemak. Heb je ondertussen nog problemen? Een tip wanneer je problemen hebt: zet de decoder uit door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Zet dan de modem (b-box) uit , ook via de schakelaar. Wacht 5 sec en zet de modem opnieuw aan. Het kan wel een paar minuten duren voor de modem volledig herstart is. Nadien zet je de decoder aan. Mvg, AndyM
Reputatie 7
Badge +1
Hey Antoon1,
Mijn excuses voor dit ongemak. Heb je ondertussen nog problemen? Een tip wanneer je problemen hebt: zet de decoder uit door achteraan de schakelaar op "0" te zetten. Zet dan de modem (b-box) uit , ook via de schakelaar. Wacht 5 sec en zet de modem opnieuw aan. Het kan wel een paar minuten duren voor de modem volledig herstart is. Nadien zet je de decoder aan. Mvg, AndyM

Hallo Andy,

Bedankt voor het bericht. Weet wat ik moet doen maar alles is normaal terug gekomen zonder dat ik iets gedaan heb. Duurde ongeveer 10 minuten. Heb de modem daarna wel even opnieuw opgestart. Vandaar de vraag of er meerdere gisterenavond last hebben gehad van een storing.

Mvg, Antoon
Reputatie 5
Badge +4
Antoon,

Nu weet je inderdaad wat je moet doen he :-)

Neen, niet echt andere berichten ontvangen ivm storingen

Prettig weekend he

Andy
Reputatie 7
Badge +1
Antoon,

Nu weet je inderdaad wat je moet doen he :-)

Neen, niet echt andere berichten ontvangen ivm storingen

Prettig weekend he

Andy

En weer een uitval 10 minuten geleden. Zelfde als 5 dagen geleden. Duurde 5 minuten en alles kwam weer terug. Zijn er meer die dit hebben gehad. Dit is al de 2 de keer in 5 dagen. Meer gaan betalen en slechtere service ?
ik heb gisteren een uitval gehad op zender EEN maar heeft gelukkig niet lang geduurd.
Reputatie 7
Badge +1
ik heb gisteren een uitval gehad op zender EEN maar heeft gelukkig niet lang geduurd.
Dat had ik ook maar dit is complete uitval internet en tv. Blauwe lampje modem is dan uit. Wel vreemd dit is de 2 de uitval in 5 dagen. Het is kortstondig komt vanzelf terug maar lijkt men niet goed. Vorige keer heb ik alles al herstart maar lijkt mij toch dat er iets anders aan de hand. Geachte PX kunnen jullie dit even nakijken. Alvast bedankt.
Het zou ook update van de VDSL upload snelheden kunnen zijn waar ze volop mee bezig zijn, ik heb die een week of twee terug ook gehad en had een eerste verhoging van upload naar 30 en dan ongeveer een weel later weer van dat en toen was de upload 35 Mbps ik spreek wel van de synchronisatiesnelheid van de modem want de upload snelheid voor internet blijft gekapt op 6 Mbps bepaald door mijn internet comfort abo.
Reputatie 7
Badge +1
Het zou ook update van de VDSL upload snelheden kunnen zijn waar ze volop mee bezig zijn, ik heb die een week of twee terug ook gehad en had een eerste verhoging van upload naar 30 en dan ongeveer een weel later weer van dat en toen was de upload 35 Mbps ik spreek wel van de synchronisatiesnelheid van de modem want de upload snelheid voor internet blijft gekapt op 6 Mbps bepaald door mijn internet comfort abo.
Bedankt Martin. Zullen het daar maar op houden. Blijf jij ook nog bij je internet comfort abo ? Ik blijf er wel bij ondanks de verhogingen. Laat iets weten als er zo een verschuiving is, bv 2 shims, dan wordt het interressant.
Inderdaad ik wacht ook nog af en blijf nog bij mijn oud comfort abo.

Reageer