Vraag

Internet weg

  • 21 December 2017
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Klantendienst Proximus heeft mijn internet per ongeluk uitgeschakeld op dinsdag 19/12/17 13 uur. De klantendienst zelf kan dit blijkbaar niet terug activeren. Een achterliggende dienst kan dit wel. Ik werk thuis en internet is onmisbaar. Al bijna 3 dagen krijg ik allerlei excuses maar geen oplossing. Professionele ondersteuning????

4 reacties

Ter info: ik weet niet of je een professionele klant bent, want dan kan Prox ondertussen een MIFI router ter beschikking stellen tot het probleem opgelost is.

Je kan ook altijd nog klacht of je vraag indienen via:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Regel het meteen > ik ken mij nr > ik heb een technische vraag > mijn product werkt niet goed > internet > een klacht indienen > scroll onderaan webpagina > klik op "e-mail ons"
Ik ben een professionele klant maar ze hebben geen plan b heeft men mij verteld
Reputatie 7
Badge +4
@Martin enkel voor Bizz-klanten blijkbaar

Onze Bizz services en garanties:
Herstel de dag zelf van uw internet, vaste lijn en TV
Een professionele helpdesk 24/7 via het nummer 0800 22 500 en een netwerk van Bizz Experts
Bizz Install: gratis installatie van uw Pack door onze technicus en configuratie op afstand van Bizz Office Switch, OneDrive en uw e-mail
ter info: had ik van een prox medewerker vernomen

Normaal gezien krijg je een mifi ter beschikking wanneer de storing niet direct kan opgelost worden. £
Heeft de technieker dit niet achter gelaten?
Groeten,

Reageer