internet voor onderweg?

  • 31 January 2014
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken


Hoi allemaal,


ik kan even niet goed meer volgen voor wat betreft het aantal MB dat je krijgt om mobiel te surfen... Ik heb een pack (comfort) met int, tv, vaste tel en mobiel...


Ik krijg 500 MB om te surfen met mijn gsm en ik heb 500 MB om mobiel te surfen (met mijn tablet)... Zo staat het ook correct vermeld op e-services...


Maar ik zie dat je 1 GB extra krijg dankzij tv overal? Maar bedoelen ze dan dat het enkel bedoeld is om tv overal te kijken of kan je die 1 GB ook gebruiken om mobiel te surfen? En waar staat dat ergens bij de e-services?


Alvast bedankt!


(Verder een heel tevreden Belgacom klant) :-)

3 reacties

Beste Stijn,
De 1Gb van tv Overal kan ook gebruikt worden om te surfen.
Eerst wordt het inbegrepen volume van het gsmabonnement verbruikt, dan het volume van het pack en dan eventueel het nog overblijvende volume van de tv Overal (die 1Gb).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Stijn,
De 500Mb van uw gsmabonnement is exclusief voor de gsm.
Het volume van het pack en het volume van de tv Overal kunnen gebruikt worden op de abonnementen in het pack.
De 1Gb volume van Tv Overal ziet u pas verschijnen in de Hello als de rest van het volume op is.
Met vriendelijke groeten,
Eva


De 1Gb volume van Tv Overal ziet u pas verschijnen in de Hello als de rest van het volume op is.



@ Eva ,


En waarom is dit zo kan dit dan niet gewoon direct te zien ;

want het is niet alleen in de hello app, maar ook op e-services dat dit niet direct te zien is,

aan de reacties te zien op het forum !!?

Reageer