Skip to main content
wij willen een verhoging van 100 Gb naar 300, o.m. o.w.v. Netflix die via jullie bemiddeling is geïnstalleerd. Hiervoor zouden we 55€/maand moeten bijbetalen en 59€ eenmalige activatiekosten. Is dit juist? Wordt er niet gekeken naar het huidig abonnement en een aanpassing gedaan? Waarom worden er activatiekosten aangerekend voor een bestaande klant? Op welke website lees je het internetvolume af? Op 'My proximus' staat er enkel iets voor de gsm. Dank bij voorbaat
Hiervoor laat ik je graag contacteren, op welk nummer ben je bereikbaar? Grt, HeidiE
0499/xx xx xx
Ontvangen, we bellen je op!
Als men al een installatie heeft/of klant bent hoeft er geen 59 € kosten te komen, alleen veranderen van Pack is voldoende.

Uw verbruik kan je zien op internet via Proximus.be en dan rechtsboven inloggen op myproximus
Snap het niet goed. Heb een contract afgesloten met PX voor internet comfort pack. Daar staat in onbeperkt download limiet. Nu staat er in my Proximus een download limiet van 300 GB. PX kan dan wel zeggen zelf in de gaten houden maar PX houdt zich niet aan het contract met mij afgesloten. Vind dat PX dit moet doen.
Antoon1,

In een internet Comfort pack zijn de extra volume packs gratis, te bestellen via MyProximus.

Meer info vind je hier




Bedankt.
Bedankt.

Graag gedaan!

Reageer