Skip to main content
/files/cecd461ef4/Knipsel.PNG 689x269
hmmm... je hebt geen connectie....



bbox 2 al eens gereset? mocht dat niet helpen moet je bellen met de technische dienst 0800 22 700



mvg


jah gereset eigenlijk heb ik dit gedaan



http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10330/~/hoe-kan-ik-mijn-draadloze-b-box-resetten%3F



daarna terug alles in gelogd in 192.168.1.1



daarna geen connection;..


beste



als je een reset gedaan hebt naar de fabrieksinstellingen dan is hij wel alles kwijt. als je dan de login/pas niet manueel ingeeft zal dat automatisch gebeuren (zero touch), maar dit kan wel een tijd duren voor deze informatie binnen is. dus mogelijks zit jij nog in die fase, ofwel moet je de login/pass manueel ingeven of eens kijken of die er reeds staat. mocht die er reeds ingevuld staan en je kan toch niet connecteren dan heb je vermoedelijk een lijnprobleem en moet je technische dienst verwittige



mvg


Je bent idd niet ingelogd... ofwel nogmaals een reset proberen.


Beste mr.tech,



Een reset zou het probleem kunnen verhelpen. De reset kan wel een aantal minuten in beslag nemen. Dan zie je normaal gezien het @-lampje op uw modem verschijnen. Lukt dit niet dan moet je uw login-gegevens handmatig invullen.



Via de quickstart in http://192.168.1.1/



Uiteraard moet uw DSL-lampje op uw modem ook branden. Als dat niet brandt, dan ligt daar het probleem. Bekijk dan of uw DSL kabel achteraan uw modem er correct in zit langs beide uiteinden.



Als het dan nog niet lukt dan kan u best eens bellen naar onze technische dienst.0800 22 700 deze zijn alle dagen beschikbaar tot 22uur.



Mvg,



Eva.


Reageer