Onze verbinding viel regelmatig uit we bellen naar belgacom en die zegt de storing zit aan de buitenkant! Ze stuurt technieker langs die zou in de namiddag komen zoals afgesproken. Rond 11uur staat hij voor de deur, Hij komt binnen en zegt dat aan mijn beveiliging ligt hij verranderd dat en en komt nog dikke rode streep op zijn laptop dat verbinding nog storing geeft. Ik zeg de dame aan de telefoon heeft gezegt dat het buiten zit het probleem. Hij kijkt en zegt nee zal nieuwe bbox worden uiteindelijk zegt hij nee daar ligt nie aan heeft die dan dus uiteindelijk niet vervangen zelfs niet ontkoppelt. Hij kijkt naar de kabels aan de muur trekt er een hoop uit en zegt ok je mag gewoon je telefoon nimmer gebruiken. Tis 12u zeg ik moet gaan werken nu. Ok zegt die zal straks terug komen zeg ja na half2 dan. Krijg tel op men werk dat die al voor de deur staat hij had geluk moest nog maar 5 min. Ik rep me naar huis en hij zei kijk tis opgelost je telefoon heeft nimmer ingestoken klaar das dan een interventie die aangerekend word!!!! Tof de kabels steken nu los uit de muur want volgens hem heb je dat niet nodig!! Is wel de eerste keer door belgacom zelf geinstaleerd want zonder dat kastje zou anders niet werken plots is het overbodig en ik betaal vaste telefoon en mag hem niet gebruiken of was ook nog een optie koop u een nieuwe telefoon mischien is dan opgelost! Tof he had ik zelf ook gekunt zalle kabels uittrekken en zegge koop u nieuwe! Ik vind het niet eerlijk dat ik dit zou moeten betalen de ene zegt het zit buiten en hij heeft buiten geeneens gekeken! En nu zou ik mijn vaste telefoon nimmer mogen gebruiken. Snappen wie snappen kan pff. Maar hij zegt dan wel stuk of 10 keer dat aan de bekabeling van belgacom ligt dan denk ik wel dat bij belgacom de fout zit niet bij mijn telefoon!!!
Bladzijde 1 / 1
de dame/heer van de storingsdienst kan van op haar bureau niet zien waar de storing zit. het beste dat je ten alle tijde kan doen is de modem rechtstreeks op de ntp2007 aansluiten en al de rest afkoppelen, en zien of je dan nog problemen hebt. want als de fout in jouw eigen binnenbekabeking zit is belgacom niet verantwoordelijk en wordt de interventie aangerekend.
wat jouw geval betreft kan ik me niet echt uitspreken, maar blijkbaar heeft de technieker wat binnenbekabeling los gekoppeld en is uw verbinding terug stabiel?
mvg
wat jouw geval betreft kan ik me niet echt uitspreken, maar blijkbaar heeft de technieker wat binnenbekabeling los gekoppeld en is uw verbinding terug stabiel?
mvg
Beste dyshake,
je mag me via een privé-bericht even je Belgacom-lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen zodat we van hieruit eens de lijn kunnen testen. Indien het echt om een lijnprobleem gaat, wordt dit kosteloos door Belgacom opgelost, maar dit is zonder verdere informatie moeilijk over te oordelen.
Je kan natuurlijk, zoals xenne reeds aangaf, je Bbox-modem eens rechtstreeks aansluiten op de eerste contactdoos waar de telefoonlijn uw huis binnenkomt en alle andere toestellen even verwijderen. Indien u dan nog lijnonderbrekingen heeft, ligt het waarschijnlijk op lijnniveau. Natuurlijk indien het vb gaat over draadloze verbrekingen, gaat dit alles niets uithalen en moet dus het draadloos gedeelte tussen pc en modem bekeken worden.
Mvg
Eva van Belgacom
je mag me via een privé-bericht even je Belgacom-lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen zodat we van hieruit eens de lijn kunnen testen. Indien het echt om een lijnprobleem gaat, wordt dit kosteloos door Belgacom opgelost, maar dit is zonder verdere informatie moeilijk over te oordelen.
Je kan natuurlijk, zoals xenne reeds aangaf, je Bbox-modem eens rechtstreeks aansluiten op de eerste contactdoos waar de telefoonlijn uw huis binnenkomt en alle andere toestellen even verwijderen. Indien u dan nog lijnonderbrekingen heeft, ligt het waarschijnlijk op lijnniveau. Natuurlijk indien het vb gaat over draadloze verbrekingen, gaat dit alles niets uithalen en moet dus het draadloos gedeelte tussen pc en modem bekeken worden.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.