Beantwoord

Internet valt weg

  • 9 December 2016
  • 6 reacties
  • 259 Bekeken

beste,
telkens ik mijn pc uitschakel heb ik nog internet en als ik dan weer aansteek plotseling geen internet meer.als ik mijn modem uitschakel en na 5 sec weer aansteek en laat opstarten heb ik terug internet.kan iemand verklaren hoe dat zou komen.mvg
icon

Beste antwoord door Wim 10 December 2016, 10:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Johan,

heb je windows 10 op je pc?

MVG,

Wim
idd.
mvg
Reputatie 7
Badge +6
idd.
mvg

Johan,
dan zou het kunnen te maken hebben met het algemeen Windows10 probleem van de laatste dagen.
Zie dit topic.
Mvg,
Behalve dat dit "windows 10 probleem" op een normale PC, van puur denkbeeldige aard is ... en schijnbaar enkel in Vlaanderen ?

EDit: Ik vrees zelfs dat een aantal van de opgegeven "herstelprocedures" niet eens gelden voor W10 ..
https://support.microsoft.com/en-us/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues
ik denk idd dat het dat was want sinds deze morgen terug internet op mijn windows 10 pc.ndat hij updates moest doenhartelijk bedankt allemaal voor te helpen zoeken naar de oplossing.
Gisteren op bezoek geweest bij kennis en die heeft mij verteld dat hij die problemen ook had en dat er vrijdag een update gebeurd was door MS op zijn PC en daarna ook het probleem verdwenen was!

Reageer