Beste
Sinds enkele weken valt mijn internet regelmatig uit.
oplossing gevraagd aan persoon die netwerken doet bij bedrijven.
het enige dat hij kon doen is nieuwe modem plaatsen. 200€ betaald
nog altijd zelfde probleem.
Naar belgacom telefoontje gelaten s'anderendaags technieker langsgekomen.
Het enige wat hij te zeggen had was dat alles oke is
bij hem op zijn toestelleke gaf het allemaal goed aan waarom valt mijn internet dan geregeld weg
nu mijn vraag is kan dit opgelost worden door belgacom of moet ik overschakelen naar een andere provider ik denk dat ik toch per maand genoeg moet betalen naar belgacom om fatsoenlijk internet te krijgen.
Ben eens benieuwd hoe ze dit gaan oplossen als er een oplossing komt
Bladzijde 1 / 1
Beste catronics,
Ik had dit graag van naderbij bekeken. Kan je me via privébericht je telefoonnummer doorgeven?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Ik had dit graag van naderbij bekeken. Kan je me via privébericht je telefoonnummer doorgeven?
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.