Opnieuw heel wat problemen met mijn internetverbinding !!! Valt regelmatig weg
Alles gereset maar na een tijdje opnieuw problemen.
Bladzijde 1 / 1
- https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
- https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-10-tips.html
Beste, ik heb de kwaliteit van de lijn ook getest en deze geeft een probleem aan de inkomende lijn.
Hey Danny, ik heb je lijn even gecontroleerd en zie inderdaad heel wat storingen. Hiervoor kan ik best een technicus langs sturen om dit eens na te kijken. Mogelijk zit dit op de kabel buiten of op een slecht contact binnen en/of buiten. Wanneer past dit best voor je? Heb je voorkeur tussen voormiddag/namiddag? Stuur anders even een privébericht naar Het Proximus Team zodat we samen met jou een afspraak kunnen maken.
Beste, Voor mij kan dit elke dag deze week vanaf 17u behalve de vrijdag . Laat maar weten wanneer er iemand kan langskomen. mvg
Zo, de afspraak is gemaakt voor donderdag 20/04/2017 tussen 17:00 - 20:00. Technicus belt nog even van tevoren wanneer hij vertrekt.
Beste, donderdag kan maar tot max. 18u45 u. Dan moet ik weg. Morgen kan wel tot 20u.
Zaterdag in de voormiddag kan voor mij ook.
Ok, geen probleem. Ik heb hem verzet naar zaterdag voormiddag. Dit is dan een afspraak tussen 10:00 - 12:30. Morgen heb ik helaas geen afspraken meer beschikbaar na 17:00.
Bedankt ! Een pluim voor de service van Proximus.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.