Skip to main content
Beste,





Het dls-tekentje valt regelmatig weg(internet dus weg) Dit gebeurt op variabele basis maar toch veel(1-2 keer om het uur)



Ik had twee dagen geleden gevraagd via een contactformulier om de lijn eens te testen maar ik heb spijtig genoeg nog geen antwoord gekregen.



Kan u daar eens naar kijken aub.





Met vriendelijke groeten,

Operation Data / Defect Indication:

Operation Data Upstream Downstream

Noise Margin 19 dB 16 dB

Attenuation 24 dB 25 dB



Data Rate:

Stream Type Actual Data Rate

Up Stream 512 (Kbps.)

Down Stream 4640 (Kbps.)





Ik moet geen belgacom tv hebben, enkel internet.


Ja dat is niet verplicht om TV te nemen als VDSL2 aansluitbaar is voor u kan je alleen Internet nemen maar dan wel aan hoge snelheid.



Heb je de test al gedaan zoals aangegeven door xenne ?


je zit op hoogste adsl profiel, de waarden lijken op het eerste zicht oké



zoals ricy schreef, toch maar eens de beschikbaar van vdsl2 checken, ook al ben je niet van plan tv te nemen, uw internet zou een pak sneller kunnen



mvg


Resultaat

Product Belgacom TV

Lijnnummer xxxxxxxxxxxxxx



Status Beschikbaar



Welke gevolgen heeft dit als ik vdsl2 neem?



Abonnementskost?



Technieker?





Daarbij moet de lijn zoiezo inorde normaal zijn.





Het zou leuk zijn moest iemand van Belgacom de problemen kunnen bevestigen en met een mogelijke oplossing komen.





Alvast bedankt voor de reacties.





Mvg,


wat is er beschikbaar? belgacom tv of hd? 't is HD dat moet beschikbaar zijn voor overschakeling naar vdsl2 hé... indien mogelijk



de gevolgen? dat uw internet veel sneller zal gaan



u blijft hetzelfde betalen voor uw abonnement, 'tzal alleen sneller vooruit gaan



activatie vdsl2 is tijdelijk gratis, normaal komt technieker niet aan huis



aan te vragen in belgacom center of via 0800 22 800, u zal activatiedatum krijgen





wat betreft uw huidig adsl probleem, kan ik niet meteen zeggen... check uw installatie eens of vraag indien nodig een lijntest aan



mvg


http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow



Ik heb uw link uitgetest en dat kreeg ik als resultaat.





Mvg,


beste



het is me nog niet volledig duidelijk wat je kreeg? HD moet beschikbaar zijn voor vdsl2



mvg


ja, in dat geval is VDSL2 beschikbaar



ik zou niet aarzelen over te stappen, verdere info bij klantendienst/belgacom center



mvg


Je kan dus overschakelen op VDSL2.

Bellen met 0800 22 800 is de boodschap!

Volledige overschakeling is gratis!


Technieker komt langs, er is inderdaad storing op de lijn.





VDSL2 is aangevraagd maar er is toch een 1-malige kost van 30-50 euro


Ik denk dat het alleen maar gratis is als je van ADSL (Internet +TV ) naar VDSL2 (Internet +TV )

en niet gratis voor ADSL Internet naar VDSL Internet


Blijkbaar zeggen ze dat dan niet direct tegen de mensen die bellen op 0800 22 700 !!!!


Inderdaad. men zou dit zeker moeten door communiceren naar hun klantendienst.





Mvg


Reageer