Beste,
Het dls-tekentje valt regelmatig weg(internet dus weg) Dit gebeurt op variabele basis maar toch veel(1-2 keer om het uur)
Ik had twee dagen geleden gevraagd via een contactformulier om de lijn eens te testen maar ik heb spijtig genoeg nog geen antwoord gekregen.
Kan u daar eens naar kijken aub.
Met vriendelijke groeten,
Bladzijde 1 / 1
Operation Data / Defect Indication:
Operation Data Upstream Downstream
Noise Margin 19 dB 16 dB
Attenuation 24 dB 25 dB
Data Rate:
Stream Type Actual Data Rate
Up Stream 512 (Kbps.)
Down Stream 4640 (Kbps.)
Ik moet geen belgacom tv hebben, enkel internet.
Operation Data Upstream Downstream
Noise Margin 19 dB 16 dB
Attenuation 24 dB 25 dB
Data Rate:
Stream Type Actual Data Rate
Up Stream 512 (Kbps.)
Down Stream 4640 (Kbps.)
Ik moet geen belgacom tv hebben, enkel internet.
Ja dat is niet verplicht om TV te nemen als VDSL2 aansluitbaar is voor u kan je alleen Internet nemen maar dan wel aan hoge snelheid.
Heb je de test al gedaan zoals aangegeven door xenne ?
Heb je de test al gedaan zoals aangegeven door xenne ?
je zit op hoogste adsl profiel, de waarden lijken op het eerste zicht oké
zoals ricy schreef, toch maar eens de beschikbaar van vdsl2 checken, ook al ben je niet van plan tv te nemen, uw internet zou een pak sneller kunnen
mvg
zoals ricy schreef, toch maar eens de beschikbaar van vdsl2 checken, ook al ben je niet van plan tv te nemen, uw internet zou een pak sneller kunnen
mvg
Resultaat
Product Belgacom TV
Lijnnummer xxxxxxxxxxxxxx
Status Beschikbaar
Welke gevolgen heeft dit als ik vdsl2 neem?
Abonnementskost?
Technieker?
Daarbij moet de lijn zoiezo inorde normaal zijn.
Het zou leuk zijn moest iemand van Belgacom de problemen kunnen bevestigen en met een mogelijke oplossing komen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg,
Product Belgacom TV
Lijnnummer xxxxxxxxxxxxxx
Status Beschikbaar
Welke gevolgen heeft dit als ik vdsl2 neem?
Abonnementskost?
Technieker?
Daarbij moet de lijn zoiezo inorde normaal zijn.
Het zou leuk zijn moest iemand van Belgacom de problemen kunnen bevestigen en met een mogelijke oplossing komen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mvg,
wat is er beschikbaar? belgacom tv of hd? 't is HD dat moet beschikbaar zijn voor overschakeling naar vdsl2 hé... indien mogelijk
de gevolgen? dat uw internet veel sneller zal gaan
u blijft hetzelfde betalen voor uw abonnement, 'tzal alleen sneller vooruit gaan
activatie vdsl2 is tijdelijk gratis, normaal komt technieker niet aan huis
aan te vragen in belgacom center of via 0800 22 800, u zal activatiedatum krijgen
wat betreft uw huidig adsl probleem, kan ik niet meteen zeggen... check uw installatie eens of vraag indien nodig een lijntest aan
mvg
de gevolgen? dat uw internet veel sneller zal gaan
u blijft hetzelfde betalen voor uw abonnement, 'tzal alleen sneller vooruit gaan
activatie vdsl2 is tijdelijk gratis, normaal komt technieker niet aan huis
aan te vragen in belgacom center of via 0800 22 800, u zal activatiedatum krijgen
wat betreft uw huidig adsl probleem, kan ik niet meteen zeggen... check uw installatie eens of vraag indien nodig een lijntest aan
mvg
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow
Ik heb uw link uitgetest en dat kreeg ik als resultaat.
Mvg,
Ik heb uw link uitgetest en dat kreeg ik als resultaat.
Mvg,
beste
het is me nog niet volledig duidelijk wat je kreeg? HD moet beschikbaar zijn voor vdsl2
mvg
het is me nog niet volledig duidelijk wat je kreeg? HD moet beschikbaar zijn voor vdsl2
mvg
ja, in dat geval is VDSL2 beschikbaar
ik zou niet aarzelen over te stappen, verdere info bij klantendienst/belgacom center
mvg
ik zou niet aarzelen over te stappen, verdere info bij klantendienst/belgacom center
mvg
Je kan dus overschakelen op VDSL2.
Bellen met 0800 22 800 is de boodschap!
Volledige overschakeling is gratis!
Bellen met 0800 22 800 is de boodschap!
Volledige overschakeling is gratis!
Technieker komt langs, er is inderdaad storing op de lijn.
VDSL2 is aangevraagd maar er is toch een 1-malige kost van 30-50 euro
VDSL2 is aangevraagd maar er is toch een 1-malige kost van 30-50 euro
Ik denk dat het alleen maar gratis is als je van ADSL (Internet +TV ) naar VDSL2 (Internet +TV )
en niet gratis voor ADSL Internet naar VDSL Internet
en niet gratis voor ADSL Internet naar VDSL Internet
Blijkbaar zeggen ze dat dan niet direct tegen de mensen die bellen op 0800 22 700 !!!!
Inderdaad. men zou dit zeker moeten door communiceren naar hun klantendienst.
Mvg
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.