Skip to main content
Hallo





Sinds 2-3 dagen valt het internet hier geregeld uit. Verbinding blijft slechts enkele minuten verbonden. Overdag gaat het nog redelijk, maar 's avonds is het niet meer te doen. Uit de modemstatus kan ik afleiden dat de waarden allesbehalve binnen het werkingsgebied liggen







































Operation Data Upstream Downstream
Noise Margin 6 dB 3 dB
Attenuation 63 dB

45 dB





Toch zou ik het kunnen apprecieren als iemand hier eens een lijntest kan uitvoeren en de geschiedenis van deze lijn kan nakijken op synchverlies.



login: sb305470



Alvast bedankt



Stijn

Je gaat het snelste geholpen zijn als je even belt met 0800 22 700. Ook vandaag bereikbaar tot 22u.

Indien nodig zal je zo al sneller een afspraak voor een technieker hebben... want lijkt me hier wel nodig!


slechte waarden inderdaad.... al gekeken of vdsl2 niet beschikbaar is?



mvg


vdsl2 is allang beschikbaar, maar na 7 jaar abbonement willen die nog altijd 50 euro om over te schakelen... Ben ik helemaal niet blij mee.


het is nog gratis, gratis tot 6/11 dus je zal moeten vlug zijn, via belgacom boetiek kan het nog of naog naar de tech helpdesk bellen en daar nog vlug proberen 0800 22 700


Reageer