Heb hier sinds kort problemen met snelheid van m'n internet favorite abbo.
2 tracerts gedaan naar forum.tuinadvies.be en admit.belgacom.be
Tracing route to forum.tuinadvies.be [213.189.2.33]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms MIJNROUTER
2 17 ms 17 ms 16 ms 1.164-129-109.adsl-dyn.isp.belgacom.be [109.129.
164.1]
3 * * 17 ms 82.241-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.18
3.241.82]
4 * * * Request timed out.
5 16 ms 17 ms 16 ms bru-22-r5-t3-3.car.belbone.be [80.84.20.210]
6 22 ms 21 ms 25 ms bru-11-r6-t3-2.car.belbone.be [80.84.18.6]
7 23 ms 21 ms 21 ms ams-bgc-r4-t4-1.car.belbone.be [80.84.18.167]
8 22 ms 21 ms 21 ms 94.102.162.241
9 22 ms 21 ms 22 ms 80.84.21.21
10 21 ms 33 ms 21 ms 10ge-1-1-919.edge2-ams.reasonnet.com [89.30.133.
58]
11 21 ms 22 ms 21 ms 89.30.132.70
12 22 ms 21 ms 22 ms forum.tuinadvies.nl [213.189.2.33]
Trace complete.
C:\Users\User>tracert admit.belgacom.be
Tracing route to admit.belgacom.be [195.13.15.7]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms <1 ms <1 ms MIJNROUTER
2 16 ms 17 ms 16 ms 1.164-129-109.adsl-dyn.isp.belgacom.be [109.129.
164.1]
3 * 181 ms 100 ms 82.241-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.18
3.241.82]
4 * * * Request timed out.
5 * 17 ms 24 ms 249.246-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be [91.1
83.246.249]
6 17 ms 17 ms 17 ms po2.icorestr1.isp.belgacom.be [194.78.0.132]
7 17 ms 17 ms 17 ms te4-3.icorebnc3.isp.belgacom.be [80.200.248.234]
8 17 ms 17 ms 17 ms te4-2.bcarfia1.isp.belgacom.be [81.240.251.81]
9 17 ms 17 ms 17 ms 195.238.24.25
10 17 ms 17 ms 17 ms 7.15.belgacom.be [195.13.15.7]
Trace complete.
Toch niet normaal die waarden. Er moet daar iets fout zijn in de configuraties van de routers op 91.18
3.241.82 want het is bij allebei zo.
Bladzijde 1 / 1
Heb ook een bericht gestuurd naar noc@skynet.be. Eens kijken wie eerst zal antwoorden.
beste Kingskawn
gelieve nu even de helpdesk op hun nummer 0800/22700 optie 1 vervolgens optie 3 te contacteren, zodat we uw lijnwaarden kunnen nameten. Dit kan van 08 tot 22u00 ook op zat. en zondag
muisje
gelieve nu even de helpdesk op hun nummer 0800/22700 optie 1 vervolgens optie 3 te contacteren, zodat we uw lijnwaarden kunnen nameten. Dit kan van 08 tot 22u00 ook op zat. en zondag
muisje
Ok is opgelost. Zeer merkwaardig wat de operator verteld en wat er in werkelijkheid aan toegaat. Hij zei me, na 24min wachten, dat een request timeout eigenlijk geen probleem is omdat de router daarachter zijn 'naam' niet resolved maar dat hij wel doorgeeft. Ik zeg ok, maar 3min nadien tussen de conversatie test ik nog eens en hopla, alles werkt terug naar behoren. De 4de lijn in mijn tracert wordt plots wel resolved naar "lag-12-1000.ibrmar1.isp.belgacom.be".
En wat grappig is is dat die begint met 'lag..' wat staat voor vertraging.
Allé ikke content. Merci BGC!
En wat grappig is is dat die begint met 'lag..' wat staat voor vertraging.
Allé ikke content. Merci BGC!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.