Skip to main content
Hallo,



Ik gebruik al maanden internet tethering via m'n (oude) iphone 3G. Dat werkte tot eind juni perfect, maar nu geeft het problemen.



Bij wat zoeken op het internet vond ik dat je bij "mobiel datanetwerk" de apn van proximus moet toevoegen onder de onderste sectie voor tethering.



Wel, bij mij staat die sectie er niet of niet meer. Bij mijn weten heb ik geen update van de software gedaan. Ik heb alleen begin vorige week m'n toestel eens helemaal af gezet en terug aan (wat ik normaal bijna nooit doe). Heeft dit er misschien iets mee te maken?



Wie kan me helpen bij het terug toevoegen van de sectie "internet tethering" onder instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk" zodat ik de apn terug kan ingeven.



M'n iphone is in België gekocht, nooit gejailbraikt ofzo.



Jan
Hier al eens gekeken ?



http://support.apple.com/kb/TS2756?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL


Reageer