Internet Start zonder vaste lijn online bestellen

  • 2 September 2011
  • 3 reacties
  • 1532 Bekeken

beste eva

mijn nonkel zou Internet Start zonder vaste lijn online willen bestellen voor zijn buitenverblijf, maar blijkbaar is dat niet mogelijk?

als je naar de bestelpagina gaat krijg je daar aantal opties, oa 'Interner Start zonder vaste lijn met ongelimiteerd volume, maar "Internet Start zonder vaste lijn" staat daar niet tussen?

foutje op de website, of is dat niet online bestelbaar? en waarom dan niet?

alvast bedankt & goed weekend

mvg

3 reacties

Beste xenne,

Via het web staat momenteel nog het oude bestelformulier (internet start zonder vaste lijn met ongelimiteerd volume) actief. Momenteel kunt u dus best de bestelling doorgeven aan de klantendienst op het gratis nr. 080022800 of via een Belgacom Center.

Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om de website zo snel mogelijk aan te passen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

BESTE eva

bedankt voor de informatie, ik zal ze doorgeven aan mijn nonkel.

enig bijkomend vraagje dat ik zou hebben.... zal hij kunnen genieten van de online korting, daar hij de bestelling nu moet afhandelen via de telefoon of via het belgacom center? anders kan hij beter wachten tot de website geüpdate is.

mvg
beste sinjoor71

ik zie nog geen verschil hoor, wat mijn nonkel wil is Internet Start zonder vaste lijn aan €24,95
die €32,92 slaat toch op Internet Comfort? of bedoel je Internet Start met ongelimiteerd volume? maar dat laatste heeft hij niet nodig
maar Internet Start zonder vaste lijn mét ongelimiteerd volume komt volgens mij op €32,45 en niet op €32,92 zoals er staat (ttz 24,95 + 7,5)

mvg

Reageer