Internet Start -> Internet Overal Start???

  • 29 May 2012
  • 0 reacties
  • 198 Bekeken

Ik logde mij onlangs in op de e-services en zag daar onder de rubriek Internet staan dat we nu "Internet Overal Start" hebben, in plaats van "Internet Start".

Tot nu toe betaalden wij iets van een €19,- à €20,- voor het internet (+ een €19,- voor vaste telefonie met HappyTime XL), maar dit nieuw type abonnement zou €25,-/maand kosten...

Het gaat hier niet over een indexering of zo, maar effectief een ander type abonnement waarin ook een stuk mobiel surfen via 3G in verwerkt zit (via Fon-hotspots en uiteraard thuis kon dat vroeger ook al).
- Ten eerste hebben wij hier niet om gevraagd, dus ik denk niet dat wij verplicht kunnen worden zomaar €5,- à €6,-/maand extra te gaan betalen, tenzij met wederzijds akkoord in de vorm van een nieuw contract
- Ten tweede is het enige toestel met 3G dat we hebben een smartphone en daar zit een andere provider dan Belgacom/Proximus op, we zijn zeker niet van plan om deze smartphone om te schakelen naar Belgacom/Proximus, want dat zou duurder uitkomen...

Zullen wij op de volgende tweemaandelijkse factuur effectief een €11,- meer abonnementsgeld moeten betalen, en zo ja, kunnen wij door deze abonnementswijziging ook de boel opzeggen?
Na slechte ervaring met BelgacomTV en TV-Vlaanderen hebben wij namelijk intussen de Telenet-kabel binnengetrokken voor televisie, maar met deze prijsverhoging kunnen we net zo goed de hele boel bij Telenet zetten ipv 2 providers met elk een eigen modem e.d..

Isabelle

0 reacties

Geen reactie

Reageer