Skip to main content
Beste,

De laatste tijd is op sommige momenten het internet redelijk traag geworden (vaste ethernet kabel naar PC).

Na een tijdje dit forum te browsen zie ik dat vele mensen een sneller profiel en/of van ADSL naar VDSL2 zijn geupgrade.

Ik heb eens gekeken naar ons profiel en wij zitten nog steeds op een downstream (8098Kbps) en upstream (511Kbps).

Ons abonnement is Favorite (met eerste BBOX) en gebruikersnaam is fa319213

Bij de Internet Favorite aanbieding staat (max) 25Mbps, ik snap ook dat dat de maximale waarde is maar 25 en 8 is toch wel een redelijk groot verschil vind ik.

Ik had graag geweten of we in aanmerking komen voor VDSL2 of een iets sneller profiel?

Bedankt

je zit nog op een tragere adsl2 lijn .

vdsl2 kan natuurlijk maar uitgevoerd worden als dit technisch mogelijk is.

Je zou eens kunnen kijken of vdsl2 nog niet beschikbaar is via de belgacom tv beschikbaarheidstest:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv

Indien hd beschikbaar is = vdsl2 beschikbaar

Dan kan je de overschakeling aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) (de vdsl2 activatie is tijdelijk gratis tot 31/01/12) Indien vdsl2 niet beschikbaar is kan u misschien wel beter uw abonnement downgraden, want de favorite specificaties zijn niet te halen met adsl en ook niet met adsl2 (swapcost €6,20)

nog wat info kan je vinden op mijn blog indien je dit wenst : HIER
Bedankt voor de snelle reactie en heel hulpvolle informatie!

Ik heb de test gedaan en jammer genoeg staat er niets van HD. Status (Beschikbaar), Maximum aantal tv's (2).

Dan zal het wss niet gaan...

Inderdaad Max aantal tv's 2, dit is in SD en voor ADSL2+ profiel waarop je nu zit maar je kan altijd via bgc klantendienst gratis nummer 0800 22 800 eens informeren of er binenkort iets voorzien is voor u op VDSL2

mvg,

Reageer