adls go bestaat niet meer, 't is ondertussen favorite
Eva kan eens kijken of of overschakeling naar vdsl2 voor jou mogelijk is. indien zo, dan gaat er een nieuwe wereld voor jou open en zal je na overschakeling veel sneller kunnen surfen. je kan natuurlijk ook bellen naar de klantendienst 0800 22 800
indien niet, dan kan je evt. downgraden naar comfort, dan zal je minder betalen voor even traag te surfen, is wel een nieuw jaarabo
succes
mvg
ps: via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link :
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je al een goeie indicatie krijgen of vdsl2 wel of niet mogelijk zal zijn, indien je daar krijgt dat je 2 tv's kan aansluiten én HD mogelijk is zal je op vdsl2 aangesloten kunnen worden
Ja bij de opties staat gewoon nog adsl-go haha
dus als ik het goed begrijp is 4.6 het maximum op een vdsl lijn? Ik weet dat hier nog geen vdsl2 lijnen zijn..
ofja dat is al een hele tijd zo en ik kan ook maar 1 TV aansluiten want anders hadden we er al lang 2 op belgacom tv
de max snelheid op vdsl2 lijn is momenteel 30 Mbps
de max op adsl lijn is 4,6Mbps
de max op adsl2 lijn is 12Mbps
jammer dat het voor jou niet mogelijk is, Eva kan eventueel checken of er iets gepland staat.
mvg
Ik zou al blij zijn als ik de 9Mbps zou halen zoals aangegeven bij mijn opties.. :D
en hoe weet je als een adsl2 lijn tot de mogelijkheden behoord?
en hoe weet je als een adsl2 lijn tot de mogelijkheden behoord?
maar aangezien die optie er staat zou je toch moeten kunnen overschakelen op adsl2? informeer eens bij de klantendienst
mvg
met een tool kreeg ik dit resultaat al iig!
• De maximum snelheid voor uw zone is maximum 12mbps*
• Afstand tot de centrale is +/-4255 meter
maar ik zit redelijk ver van de centrale dus miss is 4.6 wel echt het maximum
en met welke tool mag dat dan wel zijn?
mvg
http://freedomnet.be/website/home.aspx?page=aansluitbaar&sub=Aansluitbaarheid
weet niet of dit enige waarde heeft tot hoe het echt is.. ik had dit ergens gelezen
kende ik niet, en weet niet of je er op kan betrouwen
maar ALS ik jou was zou ik toch eens bellen met de klantendienst 0800 22800 (of anders wachten op reactie van Eva)
mvg
Beste Nickyv2011,
Momenteel is een snelheid van 4,6Mbps op uw lijn het meest haalbare.
VDSL2 staat nog voor dit jaar gepland, ergens rond juli. Deze datum staat helaas niet vast.
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.