Internet snelheid

  • 8 May 2011
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken

Beste,

Ik heb al een tijd internet favourite, maar haal in plaats van de beloofde 25Mb/s amper 3.8Mb/s downloadsnelheid en 0.45Mb/s ipv 3.5Mb/s uploadsnelheid.

Waarom zit ik zo ver van de beloofde snelheden af?

Ook las ik in een topic van iemand anders iets over het aanvragen van VDSL2. Wat moet ik hiervoor doen? Gebeurt dit niet automatisch bij een dergelijk abonnement?

Mijn klantennummer is fa874896

Dank,

Björn

1 reactie

je surft zo traag omdat je nog op adsl zit.

een automatische overschakeling naar vdsl2 is niet mogelijk daar je hoogst waarschijnlijk andere modem (bbox2) nodig hebt.

je kan eens vragen aan Eva of telefonisch via de klantendienst (0800 22 800) of overschakeling naar vdsl2 voor jou uberhaupt mogelijk is. indien zo, dan gaat er een nieuwe wereld voor jou open en zal je na overschakeling veel sneller kunnen surfen.

indien niet, dan kan je evt. downgraden naar comfort, dan zal je minder betalen voor even traag te surfen. let op, hier ga je wel een nieuw jaarabo aan.

succes en hopelijk tot op vdsl2

mvg

ps: via de beschikbaarheidtest van belgacom tv (link : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv ) kan je al een goeie indicatie krijgen of vdsl2 wel of niet mogelijk zal zijn, indien je daar krijgt dat je 2 tv's kan aansluiten én HD mogelijk is zal je op vdsl2 aangesloten kunnen worden

Reageer