Skip to main content
/files/39c961c011/naamloos.JPG 1024x768
Uw downstream line rate staat op 9 Mbps, dat is een zogenaamd repair profiel.



Dit duidt er op dat er ergens een probleem zit op uw binneninstallatie. Heeft u de binneninstallatie correct uitgevoerd zoals beschreven in de handleiding? De bbox2 aangesloten op het eerste toegangspunt in de woning?



Als alles in orde is kan u bellen naar 0800 22 424 om terug de volle snelheid te krijgen.


Er is idd zoals Wouter al aangeeft wat mis met je binneninstallatie waardoor je op een repairprofiel bent terecht gekomen. Raad van Wouter zeker opvolgen!


Bedankt voor jullie reactie's , ik heb dus het nr enz gebeld



eventjes ging het weer 'snel' maar nu weer etzelfde .....


Als het even goed ging na het bellen van het nr, wil het zeggen dat je binnenbekabeling nog steeds niet goed is! Is de splitter juist aangesloten en is het de juiste splitter (VDSL2!)


Beste Jeffreyb,



Er zitten stubs op uw lijn. Een stub is een verlies, meestal is dit een telefooncontactdoos die aangesloten is maar waar er geen telefoontoestel opzit. Het kan ook zijn dat uw VDSL2 splitter verkeerd is aangesloten wat ook een verlies is. Zoals Wouter hier aangeeft kan u het nummer 0800/22424 bellen om te kijken of uw lijn in orde is.



Vriendelijke groet,

Eva


Reageer