Skip to main content
Beste,

Ik heb "internet Favorite " waar je kan donwloaden aan max. 25 Mbps

Tot op heden was belgacomtv nog niet mogelijk en is mijn downloadsnelheid rond 3,3 Mbps.

Nu zie ik via de website dat belgacom tv nu wel beschikbaar is voor me, dus veronderstel ik dat mijn

downloadsnelheid omhoog kan ? Kan iemand dat eens bekijken ?

Moet ik nog een andere modem kopen ? ( nu heb ik een philips ADSL modem )

Alvast bedankt

fa052644

Beste Snake,

U dient uw aanvraag via de klantendienst te doen dit kan telefonisch op het nummer 0800 22 800 of in een Belgacom Center.

De technologie VDSL2 zal dan voor u geactiveerd worden, u krijgt een gratis VDSL2 compatibele modem toegestuurd en er zal ook nog een technieker aan te pas moeten komen, deze zal wat aanpassen in de centrale in uw buurt.

Mvg,

Eva van Belgacom

Beste Eva,

Tot welke datum blijft de migratie naar vdsl2 gratis (dus zonder connectiekost en met gratis modem) ?

Mvg,

Beste Eva,

Ik lees hier dat er een technieker moet te pas komen.

Ik heb recentelijk een nieuwe modem en belgacom TV besteld via de klantendienst.

Deze zouden per taxipost worden opgestuurd. Niemand heeft mij iets gezegd van een technieker ... ?

Mvg

Normaal moet hij bij u niet langs komen hoor, alleen moet hij schakelingen komen doen in de ROP (glasvezel kast op straat).

Je wordt ook normaal per prief verwittigd op welke datum de overschakeling gebeurt.

Reageer