internet proximus enorm traag

  • 26 December 2014
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

Mijn internet haalt nu 0.16 Mbps download en 0.13 Mbps upload. Proximus houdt mij nu 1 jaar aan het lijntje dat het zal verbeteren telkens over X maanden. Vandaag teruggebeld en het zou nu voor over 6 maand zijn dat er verbetering komt. Nu is voor mij de maat vol en stap ik over op Telenet. Zij halen naar het schijnt 160 Mbps. Dit is een duizendvoud van Belgacom/Proximus. Proficiat Belgacom voor jullie inzet en klantgerichtheid.

6 reacties

Misschien best dit via privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


zodat ze dit toch aan de bevoegde dienst kunnen doorgeven of aan de specialisten vragen hoe de stand van zaken is.


Wat krijg je als resultaat bij de belgacom tv beschikbaarheidstest?

klik ⇒
http://www.belgacom.be/nl/id_acb_webcheck_RES/particulieren/producten-en-diensten/televisie/beschikbaarheid-van-belgacom-tv.html" target="_blank (bron: bgctv )


of hier wat dit als resultaat geeft ►http://proximus.be/internetsnelheid" target="_blank


Kan ook aan de nieuwe updates liggen van Microsoft . ben aan het uitzoeken welke mag verwijderd worden !
Zal bij topic starter daar wel niks mee te maken hebben :



Proximus houdt mij nu 1 jaar aan het lijntje dat het zal verbeteren telkens over X maanden



Ik heb ook die updates staan en hebben bij mij geen gevolg en heb ze ook niet moeten verwijderen zoals maicrosoft aangegeven heeft, dus weeral dit zal niet bij iedereen gevolgen gehad hebben, 't is trouwens al de tweede keer dat microsoft zijn updates voor sommigen voor problemen zorgt,
Elsa,


6 maand geleden heb ik telefonisch het antwoord gekregen van Belgacom/Proximus dat ze het spoedig in orde gingen krijgen en dat het niets te maken had met het leggen van een kabel in de straat. Nu terug gebeld en vertelt de klantendienst dat ze geen toestemming krijgen van de gemeente om een kabel te leggen en dat daarmee het probleem anders zou opgelost zijn. Ik besluit van de klantendienst geen enkele deskundigheid aanwezig is bij Proximus. Ik heb de speedtest gedaan en kreeg nu als resultaat 2.7 Mbps download en 0.4 Mbps upload. Iets beter maar ver van 'normaal'. Ik zet dit op het forum om andere mensen te waarschuwen zich niet aan het lijntje te laten houden door Belgacom/Proximus, wanneer beloftes komen om een snellere internetverbinding te maken.
Inderdaad je bent zeker niet de enige op het forum die dit al gemeld heeft dat proximus verbetering belooft maar dat daar zelf op langere termijn niks van in huis komt, gelukkige zijn er nog andere gevallen ook, waar het wel in orde komt, maar als je er niet bij bent heb je daar inderdaad niet veel boodschap aan !
Reputatie 4
Badge +1
Carlos,


ik ben benieuwd als Proximus u met de test http://www.belgacom.be/nl/id_acb_webcheck_RES/particulieren/producten-en-diensten/televisie/beschikbaarheid-van-belgacom-tv.html" rel="nofollow" target="_blank VDSL2 (HD) vooruitzichten geeft of foutcode (BUG in de TV-check) ?


  • Indien 'Datum' weet u +/- waar u aan toe bent.
  • Indien foutcode kan u een bericht sturen naar 'onze medewerkers'

Reageer