Als verzekeringsmakelaar werken wij al jaren met Proximus. Na een investering blijkt dat wij nog steeds met een trage internetverbinding zitten. Na bezoek aan onze bizz consulent werd mij door deze man de vraag gesteld waarom ik nog klant was bij Proximus ????
Uit testen blijkt dat de vooropgestelde snelheid NIET gehaald wordt ! Daarbij komt dat ik niet kan genieten van pakketvoordelen (incl. TV), ik kan geen toegang hebben tot VOICE OVER IP, ik betaal elke maand tot € 150 TE VEEL en mijn IT investeringen zijn waardeloos aangezien mijn toestellen niet optimaal renderen ??
Als oplossing krijg ik het voorstel om van provider te veranderen ! En wie gaat die installatiekosten betalen ?? Juist, de klant, maar ik denk het niet.
En de reactie van Proximus ??? Nada
Bladzijde 1 / 1
Oei,
kunnen zij u als business niet op een verpachte lijn zetten?
kunnen zij u als business niet op een verpachte lijn zetten?
Dag Peter,
Kan je mij even via privé bericht je klantennummer bezorgen? Dan kunnen we je lijn alvast even controleren.
Groeten,
Jimmy
Kan je mij even via privé bericht je klantennummer bezorgen? Dan kunnen we je lijn alvast even controleren.
Groeten,
Jimmy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.