Internet Overal - Maxi pack - alleen als je veel geduld hebt

  • 27 April 2012
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken

Belgacom lanceert Internet Overal.

Gratis Simkaart aangevraagd op 16 Apr en ontvangen op 18 Apr en onmiddellijk geactiveerd. Mijn factuur werd ook onmiddellijk aangepst door Belgacom - verdacht vlot.

Maar helaas SIM kaart blijft sinds activatie no connection geven op iPad en Belgacom behandelt dit probleem met hoogste prioriteit. Nu bijna twee weken later werkt 3G nog steeds niet.

Telkens 25 Min in wacht aan de telefoon om dan te horen dat Belgacom dit probleem behandelt met hoogste prioriteit.

Ondertussen ontvang je wel promotiemails van Belgacom voor internet overal en komen de promos via alle kanten op je af.

Favoriete comment van Belgacom "En nee , je kan geen klacht via e-mail sturen en U hoeft ons niet te bellen voor een herinnering, wij werken eraan ( Don't call us , we'll call you)."

Benieuwd wat Eva daarop als antwoord heeft.

4 reacties

Belgacom veranderd veel te veel, zodanig dat : als je inlichtingen vraagt, en de dag daarop vraagt je hetzelfde de uitleg is anders.
Beste Franky,

Kan u via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr,contactnr) even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 1
Badge
Eva ik maak net hetzelfde mee.Wat is er aan de hand?

Groeten Dirk
@ Marc , @Dirk,


Waarschjnlijk slechte link tussen Marketing en de Sales afdeling en de Operators.

Klant is natuurlijk zoals altijd de dupe.

Ben benieuwd of ze mijn volgende factuur ook zullen aanpassen met datum van activatie als datum van betaling. Of is facturatie dan weer nog een ander probleem ?

Reageer